InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
L1 and L2 role assignment in L3 learning.: Is there a pattern?
Ylva Falk, Christine Lindquist
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 16, Nº. 4, 2019, págs. 411-424
The role of L1 explicit metalinguistic knowledge in L3 oral production at the initial state
Ylva Falk, Christine Lindquist, Camilla Bardel
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 18, Nº 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: L3 acquisition: a focus on cognitive approaches), págs. 227-235
On pronouns that drop (out of German)
Ylva Falk
L3 Syntactic Transfer: Models, new developments and implications / Tanja Angelovska (aut.), Ángela Hahn (aut.), 2017, ISBN 9789027265609, págs. 127-142
Lexical Transfer in L3 Learning: A Cross-sectional Study on Swedish
Ylva Falk
Learning and Using Multiple Languages. Current Findings from Research on Multilingualism / coord. por Laura Portolés; María Pilar Safont Jordà (ed. lit.), 2015, ISBN 1-4438-7182-6, págs. 155-173
The Other Languages of Europe: Demographic, Sociolinguistic and EducationalPerspectives
Camilla Bardel, Ylva Falk
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 1, Nº. 1, 2004, págs. 71-73
Es reseña de:
The other languages of Europe: demographic, sociolinguistic and educational perspectives
Guus Extra (ed. lit.), Durk Gorter (ed. lit.)
Clevedon : Multilingual Matters, 2001
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados