InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
When More is Less: The Effect of a Third Language on a Second Language
Jamile Forcelini, Gretchen Sunderman
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 103, Nº 4 (Portuguese Special Issue), 2020, págs. 489-500
Inhibitory control predicts language switching performance in trilingual speech production
Jared A. Linck, John W. Schwieter, Gretchen Sunderman
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 15, Nº 3, 2012, págs. 651-662
When study-abroad experience fails to deliver: The internal resources threshold effect
Gretchen Sunderman, Judith F. Kroll
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 30, Nº 1, 2009, págs. 79-99
Student attitudes toward native and non-native language instructors
Tammy Jandrey Hertel, Gretchen Sunderman
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 42, Nº. 3, 2009, págs. 468-482
Gretchen Sunderman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 4, 2009, págs. 645-646
How Languages Are Learned by LIGHTBOWN, PATSY M., & NINA SPADA
Gretchen Sunderman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 91, Nº 4, 2007, págs. 702-703
The Struggle for a Place in the Sun: Rationalizing Foreign Language Study in the Twentieth Century.: Rationalizing Foreign Language Study in the Twentieth Century.
James P. Lantolf, Gretchen Sunderman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 85, Nº 1, 2001, pág. 5
Speech production and second language acquisition
Gretchen Sunderman
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Conflicts and tensions in classroom codeswitching), págs. 246-248
Es reseña de:
Speech Production and Second Language Acquisition by KORMOS, JUDIT
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 2, 2008, págs. 323-324
Processing Instruction: Theory, Research, and Commentary.: B. VanPatten (ed.)
Gretchen Sunderman
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 10, Nº. 2, 2007, págs. 201-203
Es reseña de:
VanPatten, B. (Ed.). (2004). Processing instruction: Theory, research, and commentary
N. Segalowitz
Studies in second language acquisition, ISSN 0272-2631, Vol. 28, Nº 1, 2006, págs. 135-136
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados