Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Competitive Effects of Online Reviews on Hotel Demand
Sanghoon Cho, Pelin Pekgün, Ramkumar Janakiraman, Jian Wang
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 88, Nº 2, 2024, págs. 40-60
Joon Ho Lim, Rishika Rishika, Ramkumar Janakiraman, P.K. Kannan
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 84, Nº 6, 2020, págs. 3-21
Social dollars in online communities: the effect of product, user, and network characteristics
Eunho Park, Rishika Rishika, Ramkumar Janakiraman, Mark B. Houston, Byungjoon Yoo
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 82, Nº 1, 2018, págs. 93-114
From social to sale: the effects of firm-generated content in social media on customer behavior
Ashish Kumar, Ram Bezawada, Rishika Rishika, Ramkumar Janakiraman, P.K. Kannan
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 80, Nº 1, 2016, págs. 7-25
Karen Page Winterich, Robert E. Carter, Michael J. Barone, Ramkumar Janakiraman, Ram Bezawada
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 25, Nº. 4, 2015, págs. 622-634
The effect of the work and physical environment on hospital nurses' perceptions and attitudes: Service quality and commitment
Ramkumar Janakiraman, Janet Turner Parish, Leonard L. Berry
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 58, Nº. 1-2, 2013, págs. 121-122
Ramkumar Janakiraman, Janet Turner Parish, Leonard L. Berry
Quality management journal, ISSN 1068-6967, Vol. 18, Nº. 4, 2011, págs. 36-49
How Customer Portfolio Affects New Product Development in Technology-Based Entrepreneurial Firms.
Helena Yli-Renko, Ramkumar Janakiraman
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 72, Nº 5, 2008, págs. 131-148
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados