Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Grit and self‐discipline as predictors of effort and academic attainment
Martin S. Hagger, Kyra Hamilton
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 89, Nº. 2, 2019, págs. 324-342
Effects of achievement goals on perceptions of competence in conditions of unfavourable social comparisons: The mastery goal advantage effect
Sviatlana Kamarova, Nikos L.D. Chatzisarantis, Martin S. Hagger, Taru Lintunen, Mary Hassandra, Athanasios G. Papaioannou
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 4, 2017, págs. 630-646
Vassilis Barkoukis, Martin S. Hagger
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 2, 2013, págs. 353-372
Martin S. Hagger, Nikos L.D. Chatzisarantis
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 27, Nº 2, 2012 (Ejemplar dedicado a: Motivation and learning in multiple contexts / coord. por Simone Volet, Karen Kimmel), págs. 195-212
Do People Differentiate Between Intrinsic and Extrinsic Goals for Physical Activity?
Sarah McLachlan, Martin S. Hagger
Journal of sport and exercise psychology, ISSN 0895-2779, Vol. 33, Nº. 2, 2011, págs. 273-288
Vassilis Barkoukis, Martin S. Hagger, George Lambropoulos, Haralambos Tsorbatzoudis
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2010, págs. 647-670
Andre Koka, Martin S. Hagger
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 81, Nº. 1, 2010, págs. 74-86
A Cross-Cultural Validation of Perceived Locus of Causality Scale in Physical Education Context
C.K. John Wang, Martin S. Hagger, Woon Chia Liu
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 80, Nº. 2, 2009, págs. 313-325
Martin S. Hagger, Nikos L.D. Chatzisarantis, Vassilis Barkoukis, C.K. John Wang, Vello Hein
Journal of sport and exercise psychology, ISSN 0895-2779, Vol. 29, Nº. 1, 2007, págs. 2-20
The Processes by Which Perceived Autonomy Support in Physical Education Promotes Leisure-Time Physical Activity Intentions and Behavior: A Trans-Contextual Model.
Martin S. Hagger, Nikos L.D. Chatzisarantis, Trudi Culverhouse, J. H. Stuart
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 95, Nº. 4, 2003, págs. 784-795
Dominika Kwasnicka, Aleksandra Luszczynska, Martin S. Hagger, Eleanor Quested, Felix Naughton
Liderazgo en la promoción de la actividad física: estrategias efectivas en la movilización de activos: Libro de actas del Congreso Internacional / Javier Sevil Serrano (aut.), Gemma Bermejo Martínez (aut.), Ana Corral Abós (aut.), María Sanz Remacha (aut.), 2020, ISBN 978-84-18321-04-7, págs. 359-363
Harnessing the weapons of social influence in sport, exercise, and physical activity
Nikos L.D. Chatzisarantis, Sarah Hardcastle, Martin S. Hagger, Cecilie Thogersen-Ntoumani
Persuasion and communication in sport, exercise, and physical activity / Ben Jackson (ed. lit.), James A. Dimmock (ed. lit.), Josh Compton (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138652309, págs. 136-151
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados