InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Palgrave handbook of minority languages and communities: edited by Gabrielle Hogan-Brun and Bernadette O’ Rourke
Gibson Ferguson
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 41, Nº. 7, 2020, págs. 649-652
Ha sido reseñado en:
The Routledge handbook of English as a lingua franca
Gibson Ferguson
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 39, Nº. 9, 2018, págs. 846-849
Language practices and language management in a UK Yemeni community
Gibson Ferguson
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 34, Nº. 2, 2013, págs. 121-135
Gibson Ferguson
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 2, 2013, págs. 431-433
Grassroots literacy: writing, identity and voice in Central Africa
Gibson Ferguson
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 31, Nº. 1, 2010, págs. 105-106
What next?: Towards an agenda for classroom codeswitching research
Gibson Ferguson
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Conflicts and tensions in classroom codeswitching), págs. 231-241
Eddie Williams: Bridges and Barriers: Language in African Education and Development
Gibson Ferguson
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 8, Nº. 2, 2009
Gibson Ferguson (res.)
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 28, Nº 1, 2007, págs. 150-154
Gibson Ferguson
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), ISSN-e 2340-2784, ISSN 1139-7241, Nº. 13, 2007, págs. 7-38
One-month teacher training courses: time for a change?
Gibson Ferguson, Sarah Donno
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 57, Nº 1, 2003, págs. 26-33
Teaching Writing in a second language: an overview of principles and practice
Gibson Ferguson
El desarrollo de competencias en lenguas extranjeras: textos y otras estrategias / coord. por Isabel de Andrés Monte, Alfredo Álvarez Fernández, Ramón Plo Alastrué, 2007, ISBN 978-84-369-4515-7, págs. 31-63
Criteria and Tasks for Assessing Speaking in Specific Purpose Contexts
Gibson Ferguson
Lenguas para fines específicos (VIII): investigación y enseñanza / coord. por Esther Hernández Hernández, Lina Sierra Ayala, 2005, ISBN 84-8138-632-4, págs. 15-24
Is English really a Tyrannosaurus rex? Scientific Communication and the Global Spread of English
Gibson Ferguson
Reflections on language use in the academic context / coord. por Pilar Durán Escribano, Guadalupe Aguado de Cea, Ana Roldán Riejos, 2005, ISBN 84-96442-1X-1, págs. 73-93
Copus-based language research in LSP: the case of a corpus-based study of conditionals in medical discourse
Gibson Ferguson
Lenguas para fines especificos (VII): investigación y enseñanza / coord. por Lina Sierra Ayala, Esther Hernández Hernández, 2002, ISBN 84-8138-486-0, págs. 23-34
Grammar in ESP: nominalization
Gibson Ferguson
Lenguas para fines específicos (IV): investigación y enseñanza / coord. por Sebastián Barrueco García, Esther Hernández Hernández, 1996, ISBN 84-8138-996-X, págs. 11-24
Barbara Seidlhofer: Understanding English as a Lingua Franca. Oxford University Press, 2011.
Gibson Ferguson
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 33, Nº 4, 2012, págs. 463-465
Es reseña de:
Understanding English as a lingua franca
Barbara Seidlhofer
Oxford : Oxford University Press, 2011
English as a glocalization phenomenon: observations from a linguistic microcosm
coord. por Carmen Pérez-Llantada Auría, Gibson Ferguson
Universidad de Valencia = Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6445-1
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados