Periodo de publicación recogido
|
|
|
Tracing culture in children’s thinking: a socioecological framework in understanding nature
Andrea Sabina Taverna, Douglas L. Medin, Sandra R. Waxman
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 43, Nº 2, 2020, págs. 247-270
What Paradox? Referential Cues Allow for Infant Use of Phonetic Detail in Word Learning
Christopher T. Fennell, Sandra R. Waxman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 5, 2010, págs. 1376-1383
Categorization in 3- and 4-Month-Old Infants: An Advantage of Words Over Tones
Alissa L. Ferry, S. J. Hespos, Sandra R. Waxman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 2, 2010, págs. 472-479
A Horse of a Different Color: Specifying With Precision Infants’ Mappings of Novel Nouns and Adjectives
A. E. Booth, Sandra R. Waxman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 1, 2009, págs. 15-22
Mother¿Child Conversations About Pictures and Objects: Referring to Categories and Individuals
Robert J. Chesnick, Sandra R. Waxman, Susan A. Gelman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 76, Nº. 6, 2005, págs. 1129-1143
Relations: language, epistemologies, categories and concepts
Douglas Medin, Bethany Ojaletho, Sandra R. Waxman, Megan Bang
The conceptual mind: New directions in the study of the concepts / Eric Margolis (ed. lit.), Stephen Laurence (ed. lit.), 2015, ISBN 9780262536677, págs. 349-378
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados