Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Eines TIC, dinàmiques d’aula i docència dual en un context incert (COVID-19): El cas de l’assignatura Psicologia Evolutiva per al Treball

    1. [1] Universitat d'Alacant

      Universitat d'Alacant

      Alicante, España

    2. [2] Universidad de Málaga

      Universidad de Málaga

      Málaga, España

  • Localización: Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 / coord. por Asunción Menargues Marcilla, Rocío Díez Ros, Neus Pellín Buades; Rosana Satorre Cuerda (dir.), 2021, ISBN 978-84-09-34941-8, págs. 37-55
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L'equip docent de l'assignatura Psicologia Evolutiva per a Treball Social, enguany s’ha acompanyat de tot un grup de experts en TICs i estratègies pedagògiques orientades a l’aprenentatge universitari. Col·legiats, s’ha fet un disseny de intervenció on s’ha implementat un seguit d'activitats, que han permès un viratge des d'una disciplina eminentment teòrica, desvinculada de l'àmbit de desenvolupament professional dels discents, a una assignatura amb una perspectiva aplicada, més propera a l'àmbit d'intervenció del futur egressat en Treball Social i que, desperta en l'alumnat una major motivació pels continguts presentats. Per a això s'ha desenvolupat tot un repertori d'estratègies didàctiques que ens permeten gamificar les sessions, conferint un major dinamisme al treball de classe, fent-les més atractives i profitoses per a l’alumnat. Al mateix temps, aquestes estratègies han ajudat als docents a enganxar a l’alumnat que, gracies a la docència dual s’han quedat a casa durant un període tant complicat com el derivat de la pandèmia y les mesures per a combatre la COVID-19, agreujades aquestes durant el segon quadrimestre d’enguany.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno