Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Com avaluar i fomentar l’aprendre a aprendre?: Una proposta des de la noció d’identitat d’aprenent

Julie Waddington, Laura Lázaro Lasheras, Carina Siqués Jofré, Moisès Esteban Guitart

  • Un dels reptes que té l’educació del segle XXI és promoure la capacitat dels estudiants per “aprendre a aprendre”. La pregunta que ens fem és: com podem construir eines d’avaluació que ens ofereixin un marc per desenvolupar la competència d’aprendre a aprendre? La comunicació presenta una eina d’avaluació, els diaris d’aprenentatge (DA), com a proposta per a l’anàlisi. També s’esbossa la pertinència que poden tenir les tècniques d’avaluació vinculades a la narració de les experiències d’aprenentatge per al desenvolupament d’identitats d’aprenent agencials i de l’aprenentatge autoregulat, aspectes clau del desenvolupament de l’aprendre a aprendre


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus