Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Com avaluar i fomentar l’aprendre a aprendre?: Una proposta des de la noció d’identitat d’aprenent

    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 102-106
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Un dels reptes que té l’educació del segle XXI és promoure la capacitat dels estudiants per “aprendre a aprendre”. La pregunta que ens fem és: com podem construir eines d’avaluació que ens ofereixin un marc per desenvolupar la competència d’aprendre a aprendre? La comunicació presenta una eina d’avaluació, els diaris d’aprenentatge (DA), com a proposta per a l’anàlisi. També s’esbossa la pertinència que poden tenir les tècniques d’avaluació vinculades a la narració de les experiències d’aprenentatge per al desenvolupament d’identitats d’aprenent agencials i de l’aprenentatge autoregulat, aspectes clau del desenvolupament de l’aprendre a aprendre


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno