Sara Malo Cerrato, Esperança Villar Hoz, Pilar Albertín Carbó, Anna Amadó Codony, María Aymerich Andreu, Teresa Cabruja i Ubach, Natalia Cebrián Fernández, Mònica Cunill Olivas, Mònica González Carrasco, María Eugenia Gras Pérez, Carles Rostán Sánchez, Marta Sadurní Brugué, Elisabet Serrat Sellabona, Francesc Sidera Caballero, Ferrán Viñas Poch
Es presenta una proposta innovadora de TFG basat en l’aprenentatge i la cooperació grupal entre estudiants i professors/es. S’organitzen cinc tutories grupals amb tres tutors/es que dirigeixen dos grups de 8-9 estudiants. Les tutories estan dissenyades seqüencialment al llarg del curs seguint el procés de recerca del TFG. Cada estudiant exposa els continguts programats en cada tutoria i es comenten entre tutors/es i companys/es, finalitzant el procés amb una co-avaluació entre estudiants i l’avaluació dels tutors/es. Els resultats de l’enquesta administrada als estudiants mostren una moderada satisfacció amb les tutories grupals i una elevada satisfacció amb els aprenentatges assolits.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados