Número de publicaciones: 46 (45.7% citado)
Número de citas: 182 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 101
Índice h: 8
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 2.2
Promedio de citas últimos 5 años: 0.7

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 19
2022 19
2021 9
2020 26
2019 20
2018 7
2017 17
2016 8
2015 9
2014 7
2013 5
2012 10
2011 8
2010 9
2009 3
2008 1
2007 0
2006 1
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0
1999 0
1998 1
1997 0
1996 0
1995 0
1994 0
1993 0
1992 0
1991 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 1
2019 0 1
2017 2 3
2016 0 16
2014 2 1
2013 0 1
2012 2 1
2009 2 45
2006 0 36
2003 1 19
2002 2 7
2001 1 5
2000 1 8
1998 0 4
1995 0 9
1993 5 14
1991 0 11
1992 2 0
1994 4 0
1996 5 0
1997 3 0
1999 2 0
2004 2 0
2005 3 0
2007 1 0
2008 1 0
2010 1 0
2011 0 0
2015 2 0
2018 0 0
2020 0 0
2021 1 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
44 Artículo de revista 181
2 Capítulo de libro 1
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 10

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2009 A typology of written corrective feedback types
Artículo 32
2006 Current Issues in the Teaching of Grammar
Artículo 27
2003 The Effects of Pre-Task Planning and On-Line Planning on Fluency, Complexity and Accuracy in L2 Monologic Oral Production
Artículo 19
2016 Focus on form
Artículo 16
2009 The Differential Effects of Three Types of Task Planning on the Fluency, Complexity, and Accuracy in L2 Oral Production
Artículo ARTICULO 13
1991 Communicating About Grammar
Artículo 11
1995 Interpretation Tasks for Grammar Teaching
Artículo 9
2006 Modelling Learning Difficulty and Second Language Proficiency
Artículo ARTICULO 9
1993 Focused communication tasks and second language acquisition
Artículo 8
2000 Task-based research and language pedagogy
Artículo 8
2002 Metalanguage in Focus on Form in the Communicative Classroom
Artículo ARTICULO 7
1993 The Structural Syllabus and Second Language Acquisition
Artículo 6
2001 Preemptive Focus on Form in the ESL Classroom
Artículo 4
1998 Implicit knowledge, explicit knowledge and general language proficiency
Artículo ARTICULO 4
2017 Position paper: Moving task-based language teaching forward
Artículo 3
2019 Towards a modular language curriculum for using tasks
Artículo ARTICULO 1
2012 Editorial
Artículo EDITORIAL 1
2013 Changing trends in language teaching research
Artículo EDITORIAL 1
2022 The relative effects of implicit and explicit corrective feedback on the acquisition of 3rd person -s by Chinese university students
Artículo 1
2001 Some thoughts of testing grammar
Capítulo 1
2014 Investigating language instruction
Artículo EDITORIAL 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Aug-2024