The Effects of Pre-Task Planning and On-Line Planning on Fluency, Complexity and Accuracy in L2 Monologic Oral Production (2003) Yuan, F. Ellis, Rod Applied linguistics Vol. 24 Núm. 1 Pág. 1-27
- Número de citas: 19 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 6 FILOLOGIAS 15 LINGUISTICA 14 EDUCACION 7
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Effect of Different Planning Conditions versus Explicit Grammar Instruction on Young EFL Learners’ Oral Production of a Picture Promoted Task and Grammar Gain Núm. 19 Pág. 189-203 ARTICULO | 2024 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Sadeghi, Karim
Hamidi, Azadeh
|
Analysing the oral performance of EFL learners in the testing and the laboratory contexts Núm. 41 Pág. 5 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Santana Perera, Beatriz
Arnaiz Castro, Patricia
|
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy Vol. 28 Núm. 1 Pág. 69-85 ARTICULO | 2023 | Íkala |
García, Edgar Emmanuell
Lengeling, Martha
Mora Pablo, Irasema
Conaway Arroyo, Lisa Marie
|
Does Medium – Teletandem vs Face-to-Face Make a Difference in Advanced L2 Spanish Learner’s Oral Fluency? Vol. 43 Núm. 1 Pág. 6 | 2022 | ESPecialist |
Donate, Angela
|
The compilation of a developmental spoken English corpus of Turkish EFL learners Vol. 10 Núm. 1 Pág. 45-62 ARTICULO | 2022 | Research in Corpus Linguistics (RiCL) |
Genç Yöntem, Ece
Eveyik Aydın, Evrim
|
Exploring the effects of pre-task planning time on EFL learners’ narrative writing Vol. 13 Núm. 4 Pág. 2 ARTICULO | 2020 | Bellaterra |
Ashoori Tootkaboni, Arezoo
Pakzadian, Maryam
|
Questioning the effectiveness of procedural repetition Núm. 31 Pág. 7-20 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Lázaro Ibarrola, Amparo
Villarreal Olaizola, Izaskun
|
Exploring the learning potential of models with secondary school EFL learners Vol. 32 Núm. 1 Pág. 155-184 ARTICULO | 2019 | Revista española de lingüística aplicada |
Montealegre Ramón, Félix
|
La complejidad lingüística en los niveles de competencia del MCER Núm. 20 Pág. 1 ARTICULO | 2016 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
de la Torre García, Nuria
|
Pragmatic competence and social power awareness Vol. 14 Núm. 2 Pág. 21-38 ARTICULO | 2014 | IJES |
Pérez Sabater, Carmen
Montero Fleta, María Begoña
|
The Effect of Pre-Task and Online Planning Conditions on Complexity, Accuracy, and Fluency on EFL Learners� Written Production Núm. 20 Pág. 31-43 ARTICULO | 2013 | Porta Linguarum |
Ghavamnia, Maedeh
Tavakoli, Mansoor
Esteki, Masoos
|
Is the foreign language class really a more threatening place than the virtual enviroment? Núm. 7 Pág. 51-60 ARTICULO | 2012 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Arnaiz, Patricia
|
Length of stay and study abroad: Language gains in two versus three months abroad Núm. 24 Pág. 95-110 ARTICULO | 2011 | Revista española de lingüística aplicada |
Llanes, Àngels
Serrano Serrano, Raquel
|
The relevance of attention to L2 form in communicative classroom contexts Núm. 11 Pág. 11-46 ARTICULO | 2011 | Elia |
García Mayo, María del Pilar
|
Towards quality CLIL Núm. 33 Pág. 11-29 ARTICULO | 2010 | Pulso |
Meyer, Oliver
|
Development of English language skills in oral production by adult students in intensive and regular EFL courses Núm. 7 Pág. 99-115 ARTICULO | 2010 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Serrano, Raquel
|
Medición de fluidez oral en lengua materna y extranjera Pág. 1-10 | 2010 | Visualización del lenguaje a través de corpus |
Alcalá, Yurena
|
El efecto de la planificación en la expresión oral de alumnos de primaria Núm. 14 Pág. 181-196 ARTICULO | 2010 | Porta Linguarum |
Arnaiz Castro, Patricia
Peñate Cabrera, Marcos
Bazo Martínez, Plácido
|
Corrective Feedback in L2 Writing Vol. 10 Núm. 2 Pág. 1-28 ARTICULO | 2010 | IJES |
Van Beuningen, Catherine
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024