Número de publicaciones: 21 (76.2% citado)
Número de citas: 59 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA 38
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 2.3
Promedio de citas últimos 5 años: 0.6

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 4
2023 7
2022 7
2021 4
2020 16
2019 3
2018 3
2017 5
2016 4
2015 4
2014 2
2013 0
2012 0
2011 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 2 1
2021 2 1
2020 2 2
2018 2 1
2017 2 1
2016 1 2
2015 2 10
2014 1 17
2013 0 4
2012 2 14
2011 2 6
2019 3 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
20 Artículo de revista 57
1 Capítulo de libro 2
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2014 Quality of parental homework involvement
Artículo 16
2012 Probing for the multiplicative term in modern expectancy--value theory: A latent interaction modeling study
Artículo 10
2015 More value through greater differentiation
Artículo 7
2012 Big fish in little ponds aspire more: Mediation and cross-cultural generalizability of school-average ability effects on self-concept and career aspirations in science
Artículo 4
2011 Construct validity of the multidimensional structure of bullying and victimization: An application of exploratory structural equation modeling
Artículo 4
2015 The big-fish-little-pond effect
Artículo 3
2013 School Life and Adolescents' Self-Esteem Trajectories
Artículo 2
2020 Comparing apples and oranges
Artículo ARTICULO 2
2011 Use of student ratings to benchmark universities: Multilevel modeling of responses to the Australian Course Experience Questionnaire (CEQ)
Artículo 2
2013 Factorial, convergent, and discriminant validity of timss math and science motivation measures
Artículo 2
2016 The prospects and limitations of latent variable models in educational psychology
Capítulo 2
2017 Maximizing gender equality by minimizing course choice options? Effects of obligatory coursework in math on gender differences in STEM
Artículo 1
2022 When academic achievement (also) reflects personality
Artículo ARTICULO 1
2021 The potential of relevance interventions for scaling up
Artículo ARTICULO 1
2018 The Role of Family Characteristics for Students' Academic Outcomes
Artículo 1
2014 Character building or subversive consequences of employment during high school
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Sep-2024