Número de publicaciones: 10 (90.0% citado)
Número de citas: 45 (6.7% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 37
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 5.7
Promedio de citas últimos 5 años: 2.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 4
2022 9
2021 5
2020 10
2019 3
2018 1
2017 2
2016 3
2015 0
2014 2
2013 0
2012 0
2011 1
2010 1
2009 0
2008 1
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 3
2020 1 1
2018 0 12
2014 0 18
2010 1 2
2005 0 5
2004 1 4
2006 0 0
2007 0 0
2008 0 0
2009 2 0
2011 0 0
2012 0 0
2013 0 0
2015 2 0
2016 0 0
2017 1 0
2019 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
10 Artículo de revista 45
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2014 Honors students' perceptions of their high school experiences: The influence of teachers on student motivation
Artículo 11
2018 Disentangling the roles of institutional and individual poverty in the identification of gifted students
Artículo ARTICULO 10
2014 A model of academic self-concept: Perceived difficulty and social comparison among academically accelerated secondary school students
Artículo ARTICULO 7
2005 Assumptions Underlying the Identification of Gifted and Talented Students
Artículo 5
2004 Exploring Teacher Biases When Nominating Students for Gifted Programs
Artículo 4
2021 Identifying and Serving Gifted and Talented Students
Artículo ARTICULO 3
2010 Exploring the relationship of college freshmen honors students' effort and ability attribution, interest, and implicit theory of intelligence with perceived ability
Artículo 2
2018 Environmental perceptions of gifted Secondary School students engaged in an evidence-based enrichment practice
Artículo ARTICULO 2
2020 Pay attention to inattention
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Jun-2024