Número de publicaciones: 27 (70.4% citado)
Número de citas: 206 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 127
Índice h: 8
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 0.0
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 26
2022 15
2021 18
2020 21
2019 13
2018 11
2017 16
2016 8
2015 12
2014 8
2013 18
2012 15
2011 6
2010 10
2009 1
2008 0
2007 0
2006 2
2005 0
2004 1
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0
1999 0
1998 1
1997 0
1996 0
1995 0
1994 0
1993 0
1992 0
1991 0
1990 0
1989 0
1988 0
1987 0
1986 0
1985 0
1984 0
1983 1
1982 0
1981 0
1980 0
1979 0
1978 0
1977 0
1976 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2013 1 29
2010 1 2
2009 0 6
2007 0 17
2004 0 1
2002 1 6
2000 0 31
1998 0 41
1997 0 3
1995 1 48
1994 0 14
1989 0 7
1976 0 1
1977 1 0
1978 0 0
1979 0 0
1980 0 0
1981 0 0
1982 1 0
1983 2 0
1984 1 0
1985 1 0
1986 1 0
1987 0 0
1988 2 0
1990 0 0
1991 2 0
1992 0 0
1993 1 0
1996 0 0
1999 0 0
2001 2 0
2003 2 0
2005 1 0
2006 2 0
2008 0 0
2011 0 0
2012 3 0
2014 0 0
2015 0 0
2016 0 0
2017 0 0
2018 0 0
2019 1 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
27 Artículo de revista 206
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 10

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
1998 Interaction and Second Language Learning: Two Adolescent French Immersion Students Working Together
Artículo 41
1995 Problems in output and the cognitive processes they generate: A step towards second language learning
Artículo 41
2000 Task-based second language learning
Artículo 22
2013 A Vygotskian sociocultural perspective on immersion education
Artículo 17
1994 Using collaborative language production tasks to promote students’ language awareness
Artículo ARTICULO 14
2007 Effects of proficiency differences and patterns of pair interaction on second language learning
Artículo ARTICULO 13
2013 The inseparability of cognition and emotion in second language learning
Artículo 11
2000 A Vygotskian Perspective on Corrective Feedback in L2
Artículo ARTICULO 9
1995 A Sociolinguistic Perspective on Second Language Use in Immersion Classrooms
Artículo 7
1989 Minority language students in a French immersion programme
Artículo ARTICULO 7
2009 Languaging
Artículo 6
2002 Reformulation and the Learning of French Pronominal Verbs in a Canadian French Immersion Context
Artículo 5
2007 “New” Mainstream SLA Theory: Expanded and Enriched
Artículo 4
1997 Collaborative dialogue
Artículo ARTICULO 3
2010 Mediating between scientific and spontaneous concepts through languaging
Artículo ARTICULO 2
2013 Test-Takers' Strategic Behaviors in Independent and Integrated Speaking Tasks
Artículo 1
1976 A Large scale program in french immersion
Artículo 1
2004 What underlies immersion students¿ production:
Artículo 1
2002 Learner Awareness of Recasts in Classroom Interaction
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Oct-2024