Task-based second language learning (2000) Swain, Merril Lapkin, Sharon Language teaching research Vol. 4 Núm. 3 Pág. 251-274

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Funciones comunicativas y uso de L1 durante la mediación conceptual
Funciones comunicativas y uso de L1 durante la mediación conceptual Núm. 35 Pág. 173-186 ARTICULO
2023 Didáctica. Lengua y literatura
Nadal, Laura
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria Vol. 17 Núm. 35 Pág. 136-154 ARTICULO
2023 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Martínez Arbelaiz, Asunción Saragueta, Eider Leacox, Erika J.
Translanguaging practices and metalinguistic reflection during negotiation of meaning in tandem virtual exchanges
Translanguaging practices and metalinguistic reflection during negotiation of meaning in tandem virtual exchanges Vol. 16 Núm. 3 Pág. 2 ARTICULO
2023 Bellaterra
Canals, Laia
Influencia del conocimiento de las reglas gramaticales de la lengua madre sobre el aprendizaje de una lengua extranjera
Influencia del conocimiento de las reglas gramaticales de la lengua madre sobre el aprendizaje de una lengua extranjera Vol. 7 Núm. 9 Pág. 1132-1150 ARTICULO
2022 Polo del Conocimiento
Vera Hernández, Stefany Gabriela Intriago Macías, José Rolando
What key stakeholders think about CLIL programmes
What key stakeholders think about CLIL programmes Núm. 35 Pág. 221-237 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Martínez Agudo, Juan de Dios Fielden Burns, Laura Victoria
Pedagogical translation
Pedagogical translation Núm. 21 Pág. 97-132 ARTICULO
2021 Huarte de San Juan
García Jaurena, Eneko Goñi Alsua, Edurne
The effect of using the native language as a pedagogic intervention on iranian EFL learners’ complexity of english oral productions
The effect of using the native language as a pedagogic intervention on iranian EFL learners’ complexity of english oral productions Núm. 36 Pág. 83-99 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Alimoradi, Zahra Sadegh Zare Bidoki, Mohammad
The language orientations of future mathematics teachers in the United States
The language orientations of future mathematics teachers in the United States Vol. 9 Núm. 1 Pág. 7-29 ARTICULO
2020 REDIMAT
Fernandes, Anthony
The Use of Previously Known Languages by L2 Learners
The Use of Previously Known Languages by L2 Learners Núm. 20 Pág. 191-208 ARTICULO
2020 Elia
Martínez Adrián, María
Using Spanish in English Language Chilean Classrooms?
Using Spanish in English Language Chilean Classrooms? Vol. 22 Núm. 1 Pág. 93-107
2020 Profile
Donoso, Eladio
Codeswitching practices in the discourse of two lecturers in english-medium instruction at university
Codeswitching practices in the discourse of two lecturers in english-medium instruction at university Núm. 18 Pág. 105-135 ARTICULO
2018 Elia
Sánchez-García, Davinia
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO
2018 IJES
García Mayo, María del Pilar
Euskararen eta gaztelaniaren erabilera ingeleseko irakaskuntza-saioetan
Euskararen eta gaztelaniaren erabilera ingeleseko irakaskuntza-saioetan Vol. 30 Núm. 1 Pág. 37-55 ARTICULO
2018 Tantak
Arocena Egaña, Elizabet
The Co-Construction of Participation Through Oral Mediation in the EFL Classroom
The Co-Construction of Participation Through Oral Mediation in the EFL Classroom Vol. 18 Núm. 1 Pág. 149-163 ARTICULO
2016 Profile
Herazo Rivera, José David Sagre Barboza, Ana María
Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency
Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-21 ARTICULO
2015 IJES
Lázaro Ibarrola, Amparo Azpilicueta Martínez, Raúl
Una didàctica del plurilingüísme
Una didàctica del plurilingüísme Vol. 7 Núm. 3 Pág. 1-13 ARTICULO
2014 Bellaterra
Nussbaum Capdevila, Lucila
El inglés como lengua franca en la clase de español/lengua extranjera: perspectivas del estudiante
El inglés como lengua franca en la clase de español/lengua extranjera: perspectivas del estudiante Núm. 27 Pág. 12 ARTICULO
2014 Tonos digital
Boillos Pereira, María del Mar
Teachers’ First Language Use in Second Language Learning Classroom Context
Teachers’ First Language Use in Second Language Learning Classroom Context Vol. 7 Núm. 4 Pág. 57-73 ARTICULO
2014 Bellaterra
Mohebbi, Hassan Alavi, Sayyed Mohammad
The use of the L1 in CLIL classes
The use of the L1 in CLIL classes Vol. 6 Núm. 2 Pág. 1-21
2013 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Lasagabaster Herrarte, David
Dilo en español mejor.
Dilo en español mejor. Núm. 14 Pág. 18 OTRO
2012 MarcoELE
Jimenez Sanchez, Daniel
L1 en el aula de L2
L1 en el aula de L2 Núm. 25 Pág. 163-204 ARTICULO
2011 ELUA
Galindo Merino, M. Mar
Lost in translation? Translation as a valid tool for the EFL classroom
Lost in translation? Translation as a valid tool for the EFL classroom Núm. 11 Pág. 103-114 ARTICULO
2011 Huarte de San Juan
Antón Remírez, Susana Lázaro Ibarrola, Amparo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Sep-2024