Número de publicaciones: 45 (44.4% citado)
Número de citas: 82 (3.7% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 41
Índice h: 6
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.2
Promedio de citas últimos 5 años: 0.2

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 9
2022 6
2021 13
2020 3
2019 9
2018 8
2017 14
2016 2
2015 0
2014 4
2013 3
2012 2
2011 3
2010 1
2009 1
2008 1
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2020 2 2
2019 0 1
2018 0 1
2017 2 7
2016 0 8
2015 0 12
2014 1 3
2012 2 5
2010 1 11
2009 2 4
2006 3 5
2003 0 15
2000 3 8
2001 0 0
2002 1 0
2004 3 0
2005 4 0
2007 4 0
2008 4 0
2011 6 0
2013 4 0
2021 2 0
2022 0 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
45 Artículo de revista 82
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 5

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2015 Qualitative and descriptive research
Artículo 12
2003 L2 Vocabulary Learning From Context
Artículo 9
2010 Collaborative and individual output tasks and their effects on learning English phrasal verbs
Artículo 8
2000 A Vygotskian Perspective on Corrective Feedback in L2
Artículo ARTICULO 8
2017 Com integrar un focus en la gramàtica a les classes comunicatives de llengua
Artículo ARTICULO 6
2003 Higher-Level and Lower-Level Text Processing Skills in Advanced ESL Reading Comprehension
Artículo 6
2006 The Relationship Between Depth of Vocabulary Knowledge and L2 Learners Lexical Inferencing Strategy Use and Success
Artículo 5
2016 Anniversary article Interactional feedback in second language teaching and learning
Artículo ARTICULO 4
2009 Teh amount, purpose and reasons for using L1 in L2 classrooms
Artículo 4
2012 Ease of inferencing, learner inferential strategies, and their relationship with the retention of word meanings inferred from the context
Artículo 3
2010 The ocurrence and effectiveness of spantaneous focus on form in adult ESL classrooms
Artículo 3
2014 The role and importance of lower-level processes in second language reading
Artículo 3
2016 Research Timeline: Form-focused instruction and second language acquisition
Artículo 2
2012 The relationship between SLA research and language pedagogy
Artículo ARTICULO 2
2016 Project-Based learning through the eyes of teachers and students in adult ESL classrooms
Artículo 2
2017 Language instruction and language acquisition
Artículo EDITORIAL 1
2020 The revision and transfer effects of direct and indirect comprehensive corrective feedback on ESL students’ writing
Artículo ARTICULO 1
2018 Incidental focus on form and the role of learner extraversion
Artículo ARTICULO 1
2019 The provision and efficacy of peer feedback in blogs versus paper-based writing
Artículo 1
2020 Good qualitative research
Artículo EDITORIAL 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Sep-2024