Viralizar la verdad. Factores predictivos del engagement en el contenido verificado en TikTok
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 11
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Análisis de los estudios universitarios en Publicidad en España : Propuesta de formación online para el futuro profesional
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 6
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Twitter content curation as an antidote to hybrid warfare during Russia’s invasion of Ukraine
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 11
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Las innovaciones periodísticas más destacadas en España (2010-2020) : características e impacto organizacional, industrial y social
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 14
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Accountability of unaccountable institutions : oversight of the press, social networks, and the Spanish Parliament over the Spanish king emeritus
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 17
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Bringing journalism back to its roots : examining fact-checking practices, methods, and challenges in the Mediterranean context
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 18
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La formación universitaria sobre Publicidad y Relaciones Públicas en España tras 50 años de historia : qué y cómo enseñamos
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El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 7
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Influencers with physical disabilities on Instagram : Features, visibility and business collaboration
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 15
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Enseñanza técnico-digital en los estudios de Periodismo en España : hacia una formación híbrida genérica y especializada en lenguajes y formatos
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El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 5
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La voz del periodismo en las redes sociales : cartografía y funciones del community manager de medios informativos como nuevo actor de la comunicación periodística
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El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 16
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Thanks for joining our life : Intimacy as performativity on YouTube parenting vlogs
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 3
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Artificial intelligence strategies in European public broadcasters : Uses, forecasts and future challenges
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 20
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Back to Fukushima : Perceptions and effects of an immersive journalism story
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 19
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Body and diet as sales pitches : Spanish teenagers’ perceptions about influencers’ impact on ideal physical appearance
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 4
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Pasado, presente y futuro de la enseñanza universitaria del ciberperiodismo : métodos y tendencias
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 2
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Paradigm changes and new challenges for media education : Review and science mapping (2000-2021)
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 1
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The value of podcasts to journalism : analysis of digital native media brands’ offerings, production and publishing in Spain
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 5
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Transparency of government healthcare websites : a predictive model based on the main public administrations of Chile, Colombia, Ecuador, and Spain
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 13
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Knowing how to share and to protect oneself : key factors on digital cybercritical education for children
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 6
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Brussels will pay for everything. The shaping of the European public sphere before NextGenerationEU
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 3
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Estudios de grado, master y doctorado en Comunicación en España tras los 50 años de su instauración
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 3
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Twitter interaction between audiences and influencers. Sentiment, polarity, and communicative behaviour analysis methodology
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 14
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Profile of digital slow journalism audiences in Argentina, Colombia, and Mexico
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 15
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The sound of responsibility : evolution of the use of radio advertising as a corporate social responsibility (CSR) communication channel before and after Covid-19. A significant increase
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El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 17
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Characteristics of the Spanish podcast sphere. Between democratization and commercial logic
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 4
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Intellectual and thematic structure of Communication research in Scopus (1980–2020). A comparative perspective among Spain, Europe, and Latin America
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 9
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Radio does not die on the air : Podcasting and on-demand broadcast strategies among speech-based radio stations
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El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 6
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Reputación mediática en Europa. Análisis empírico de la reputación de la prensa en papel, prensa digital, radio y televisión en diez países europeos
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El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 15
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Fan fiction y prácticas de lectoescritura transmedia en Wattpad : una exploración de las competencias narrativas y estéticas de adolescentes
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El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 9
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Map of scientific research on Communication in Spain : study fronts and rankings of authors, publications and institutions
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 10
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Integrated research model for web interfaces : toward a taxonomy of quantitative and qualitative analysis for digital native media
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El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 17
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Big data in radio broadcasting companies : applications and evolution
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El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 7
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No habit, no listening. Radio and generation Z : snapshot of the audience data and the business strategy to connect with it
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 10
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Effects of narrative-persuasive frames on Twitter regarding blood donation : pride versus empathy and people versus numbers
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 6
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The daily news podcast ecosystem from the strategy and business model perspectives
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
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How do legacy and digital media curate coronavirus content. An assessment of newsletters from the USA and four European countries
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
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Photojournalism and Covid-19 : representation and invisibility during the first confinement in Spain
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 20
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Comunicación mediática y social en el entorno de crisis, polarización e inconformismo colombiano
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 12
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Elections and fact-checking in Portugal : the case of the 2019 and 2022 legislative elections
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 16
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