From passive to active (2015) Abdulrahman, Yusuf Maigida Al-Zahrani, Al-Zahrani British journal of educational technology Vol. 46 Núm. 6 Pág. 1133-1148
- Número de citas: 19 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 14 ARTE 2 LINGUISTICA 1 ECONOMIA 1 FILOLOGIAS 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Impact of Flipped Learning on the Language Performance of Beginning Spanish as a Second Language Learners Vol. 18 Núm. 36 Pág. 142-168 ARTICULO | 2024 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Dimas Cintas, Susana
|
The role of asynchronous and synchronous activities in university academic performance: A comparative study of traditional and inverted class methodologies Vol. 19 Núm. 1 Pág. 69-91 ARTICULO | 2023 | Intangible Capital |
Guevara Otero, Niurka
Díaz Iglesías, Susana
Cuevas-Molano, Elena
|
Flipped classroom in higher education Núm. 20 Pág. 58 | 2023 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Ijaz Baig, Maria
Yadegaridehkordi, Elaheh
|
An integrated approach for knowledge extraction and analysis in collaborative knowledge construction Núm. 20 Pág. 45 | 2023 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Zhang, Ning
Ouyang, Fan
|
Aprendizaje invertido antes y durante la pandemia Vol. 15 Núm. 30 Pág. 16-28 | 2022 | Revista de estilos de aprendizaje = Journal of Learning Styles |
Perdomo, Bexi
|
Does the teaching-learning model based on the flipped classroom improve academic results of students at different educational levels? Vol. 32 Núm. 1 Pág. 27-39 ARTICULO | 2021 | Revista complutense de educación |
González Velasco, María del Carmen
Feito-Ruiz, Isabel
González Fernández, Marcos
Álvarez Arenal, José Luis
Sarmiento Alonso, Nicolás
|
Eficacia del modelo de aula invertida (flipped classroom) en la enseñanza universitaria Núm. 391 Pág. 149-177 ARTICULO | 2021 | Revista de educación |
Prieto Martín, Alfredo
Barbarroja Escudero, José
Álvarez Álvarez, Susana
Corell Almuzara, Alfredo
|
Estrategias didácticas y competencias musicales en estudiantes universitarios de Educación Inicial en Perú Vol. 27 Núm. 4 Pág. 396-409 | 2021 | Revista de ciencias sociales |
Huaita Acha, Delsi Mariela
Yangali Vicente, Judith Soledad
Vásquez Tomás, Melba Rita
Luza Castillo, Freddy Felipe
|
La enseñanza de la creatividad en alumnos de psicología de la Universidad Tecnológica de Bolívar (Cartagena, Colombia) Núm. 30 Pág. 131-142 ARTICULO | 2021 | Artseduca |
Vázquez Miraz, Pedro
|
Flipped en respuesta a la diversidad. Nadie atrás, nadie a fuera Vol. 3 Núm. 2 Pág. 147-160 ARTICULO | 2021 | International Journal of Developmental and Educational Psychology |
Hernández Sánchez, Brizeida
Sánchez García, José Carlos
González Cedeño, Greisy
|
Creación musical colectiva Núm. 17 Pág. 3-12 ARTICULO | 2020 | Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical |
Ocaña Fernández, Almudena
Montes Rodríguez, Ramón
Reyes López, María Luisa
|
Aplicación del juego serio en programas de ciencias económicas Vol. 14 Núm. 27 Pág. 131-145 | 2020 | Panorama |
Morales, María Eugenia
Cardona Valencia, Daniel
Castañeda Gómez, Eric
Uribe Ortiz, Ana María
Ríos Gallego, Paul Alexander
|
Intensification of the educational process of higher educational institutions by tools of interactive technologies Vol. 13 Núm. 32 Pág. 5 ARTICULO | 2020 | Revista Tempos e Espaços em Educação |
Oleh, Khmiliar
Olha, Krasnytska
Renate, Vainola
Zechen, Xi
Iryna, Kravchenko
|
Exploring the key influencing factors on college students’ computational thinking skills through flipped-classroom instruction Núm. 17 Pág. 22 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Gong, Di
Yang, Harrison Hao
Cai, Jin
|
Virtual flipped classroom: New teaching model to grant the learners knowledge and motivation Vol. 9 Núm. 2 Pág. 168-183 ARTICULO | 2019 | JOTSE |
Ismail, Sameh S.
Abdulla, Shubair A.
|
Non-technological Learning Environments in a Technological World Vol. 7 Núm. 2 Pág. 88-92 ARTICULO | 2018 | NAER |
Froehlich, Dominik E.
|
EFL Students’ Perceptions of Activeness During the Implementation of Flipped Learning Approach at a Colombian University. Núm. 17 Pág. 81-105 ARTICULO | 2018 | Gist |
Chivata, Yuri Paola
Oviedo, Rocio Cristina
|
Percepción de los estudiantes al ‘invertir la clase’ mediante el uso de redes sociales y sistemas de respuesta inmediata Núm. 57 Pág. 5 ARTICULO | 2018 | RED |
Sarsa Garrido, Javier
Lorenzo Lacruz, Juan
Blasco Serrano, Ana Cristina
|
Aula invertida mediada por el uso de plataformas virtuales Vol. 43 Núm. 3 Pág. 193-204 | 2017 | Estudios pedagógicos |
Hernández-Silva, Carla
Tecpan, Silvia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024