CLIL: some Thoughts on its Psycholinguistic Principles (2007) ARTICULO Muñoz Lahoz, Carmen Revista española de lingüística aplicada Núm. 1 Pág. 17-26

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Telecollaborative projects for teaching English for professional and academic purposes
Telecollaborative projects for teaching English for professional and academic purposes Vol. 28 Núm. 1 Pág. 27-41 ARTICULO
2022 LFE
Casañ Pitarch, Ricardo Candel Mora, Miguel Ángel Demydenko, Olga Tikan, Iana
Agreement morphology errors and null subjects in young (non-)CLIL learners
Agreement morphology errors and null subjects in young (non-)CLIL learners Núm. 18 Pág. 59-95 ARTICULO
2021 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Fernández Pena, Yolanda Gallardo del Puerto, Francisco
Tractament integrat de llengua i contingut
Tractament integrat de llengua i contingut Núm. 68 Pág. 219-242 ARTICULO
2020 Caplletra
Martí Arnándiz, Otilia
Semantic frames and semantic networks in the Health Science Corpus
Semantic frames and semantic networks in the Health Science Corpus Núm. 1 Pág. 117-155 ARTICULO
2020 Estudios de Lingüística del Español (ELiEs)
Verdaguer, Isabel
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers Vol. 32 Núm. 1 Pág. 277-303 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Pons Seguí, Laura
Idoneidad de la educación física para el aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (AICLE)
Idoneidad de la educación física para el aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (AICLE) Núm. 60 Pág. 57-75 ARTICULO
2019 EmásF
Torres Outón, Sara María
Principios pedagógicos en la adquisición de lenguas extranjeras mediante el enfoque basado en juegos digitales
Principios pedagógicos en la adquisición de lenguas extranjeras mediante el enfoque basado en juegos digitales Núm. 37 Pág. 15 ARTICULO
2019 Tonos digital
Casañ Pitarch, Ricardo
La planificación temporal y la evaluación en la formación online de futuros docentes en el AICL
La planificación temporal y la evaluación en la formación online de futuros docentes en el AICL Núm. 30 Pág. 111-150 ARTICULO
2019 Tejuelo
Carrió Pastor, María Luisa Romero Forteza, Francesca
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO
2016 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Lázaro Ibarrola, Amparo
From the CLIL craze to the CLIL conundrum
From the CLIL craze to the CLIL conundrum Vol. 9 Núm. 1 Pág. 9-31 ARTICULO
2016 Bellaterra
Pérez Cañado, María Luisa
Project Work in CLIL
Project Work in CLIL Vol. 8 Núm. 2 Pág. 212-236
2015 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Casañ Pitarch, Ricardo
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO
2015 Encuentro
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners
Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners Núm. 23 Pág. 59-77 ARTICULO
2015 Complutense Journal of English Studies
Canga Alonso, Andrés
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education Vol. 5 Núm. 1 Pág. 47-68
2015 Higher learning research communications
Ament, Jennifer Rose Pérez Vidal, Carmen
Examining the impact of amount of exposure on l2 development with CLIL and non-CLIL teenage students
Examining the impact of amount of exposure on l2 development with CLIL and non-CLIL teenage students Núm. 26 Pág. 133-147 ARTICULO
2014 Sintagma
Saladrigues, Gemma Llanes, Àngels
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction Vol. 6 Núm. 2 Pág. 22-41
2013 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Canga Alonso, Andrés
Análisis de la relación entre el modelo formativo de aprendizaje del inglés-AICLE y Enseñanza Formal- y la ansiedad
Análisis de la relación entre el modelo formativo de aprendizaje del inglés-AICLE y Enseñanza Formal- y la ansiedad Núm. 26 Pág. 457-474 ARTICULO
2013 Revista española de lingüística aplicada
Santos Menezes, Edleide Juan Garau, Maria
El papel del inglés en el fomento del multilingüismo en la Universidad
El papel del inglés en el fomento del multilingüismo en la Universidad Núm. 12 Pág. 13-44 ARTICULO
2012 Elia
Lasagabaster Herrarte, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024