From passive to active (2015) Abdulrahman, Yusuf Maigida Al-Zahrani, Al-Zahrani British journal of educational technology Vol. 46 Núm. 6 Pág. 1133-1148

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Impact of Flipped Learning on the Language Performance of Beginning Spanish as a Second Language Learners
The Impact of Flipped Learning on the Language Performance of Beginning Spanish as a Second Language Learners Vol. 18 Núm. 36 Pág. 142-168 ARTICULO
2024 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Dimas Cintas, Susana
The role of asynchronous and synchronous activities in university academic performance: A comparative study of traditional and inverted class methodologies
The role of asynchronous and synchronous activities in university academic performance: A comparative study of traditional and inverted class methodologies Vol. 19 Núm. 1 Pág. 69-91 ARTICULO
2023 Intangible Capital
Guevara Otero, Niurka Díaz Iglesías, Susana Cuevas-Molano, Elena
An integrated approach for knowledge extraction and analysis in collaborative knowledge construction
An integrated approach for knowledge extraction and analysis in collaborative knowledge construction Núm. 20 Pág. 45
2023 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Zhang, Ning Ouyang, Fan
Flipped classroom in higher education
Flipped classroom in higher education Núm. 20 Pág. 58
2023 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Ijaz Baig, Maria Yadegaridehkordi, Elaheh
Aprendizaje invertido antes y durante la pandemia
Aprendizaje invertido antes y durante la pandemia Vol. 15 Núm. 30 Pág. 16-28
2022 Revista de estilos de aprendizaje = Journal of Learning Styles
Perdomo, Bexi
Eficacia del modelo de aula invertida (flipped classroom) en la enseñanza universitaria
Eficacia del modelo de aula invertida (flipped classroom) en la enseñanza universitaria Núm. 391 Pág. 149-177 ARTICULO
2021 Revista de educación
Prieto Martín, Alfredo Barbarroja Escudero, José Álvarez Álvarez, Susana Corell Almuzara, Alfredo
Does the teaching-learning model based on the flipped classroom improve academic results of students at different educational levels?
Does the teaching-learning model based on the flipped classroom improve academic results of students at different educational levels? Vol. 32 Núm. 1 Pág. 27-39 ARTICULO
2021 Revista complutense de educación
González Velasco, María del Carmen Feito-Ruiz, Isabel González Fernández, Marcos Álvarez Arenal, José Luis Sarmiento Alonso, Nicolás
Estrategias didácticas y competencias musicales en estudiantes universitarios de Educación Inicial en Perú
Estrategias didácticas y competencias musicales en estudiantes universitarios de Educación Inicial en Perú Vol. 27 Núm. 4 Pág. 396-409
2021 Revista de ciencias sociales
Huaita Acha, Delsi Mariela Yangali Vicente, Judith Soledad Vásquez Tomás, Melba Rita Luza Castillo, Freddy Felipe
La enseñanza de la creatividad en alumnos de psicología de la Universidad Tecnológica de Bolívar (Cartagena, Colombia)
La enseñanza de la creatividad en alumnos de psicología de la Universidad Tecnológica de Bolívar (Cartagena, Colombia) Núm. 30 Pág. 131-142 ARTICULO
2021 Artseduca
Vázquez Miraz, Pedro
Flipped en respuesta a la diversidad. Nadie atrás, nadie a fuera
Flipped en respuesta a la diversidad. Nadie atrás, nadie a fuera Vol. 3 Núm. 2 Pág. 147-160 ARTICULO
2021 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Hernández Sánchez, Brizeida Sánchez García, José Carlos González Cedeño, Greisy
Creación musical colectiva
Creación musical colectiva Núm. 17 Pág. 3-12 ARTICULO
2020 Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical
Ocaña Fernández, Almudena Montes Rodríguez, Ramón Reyes López, María Luisa
Aplicación del juego serio en programas de ciencias económicas
Aplicación del juego serio en programas de ciencias económicas Vol. 14 Núm. 27 Pág. 131-145
2020 Panorama
Morales, María Eugenia Cardona Valencia, Daniel Castañeda Gómez, Eric Uribe Ortiz, Ana María Ríos Gallego, Paul Alexander
Intensification of the educational process of higher educational institutions by tools of interactive technologies
Intensification of the educational process of higher educational institutions by tools of interactive technologies Vol. 13 Núm. 32 Pág. 5 ARTICULO
2020 Revista Tempos e Espaços em Educação
Oleh, Khmiliar Olha, Krasnytska Renate, Vainola Zechen, Xi Iryna, Kravchenko
Exploring the key influencing factors on college students’ computational thinking skills through flipped-classroom instruction
Exploring the key influencing factors on college students’ computational thinking skills through flipped-classroom instruction Núm. 17 Pág. 22 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Gong, Di Yang, Harrison Hao Cai, Jin
Virtual flipped classroom: New teaching model to grant the learners knowledge and motivation
Virtual flipped classroom: New teaching model to grant the learners knowledge and motivation Vol. 9 Núm. 2 Pág. 168-183 ARTICULO
2019 JOTSE
Ismail, Sameh S. Abdulla, Shubair A.
Non-technological Learning Environments in a Technological World
Non-technological Learning Environments in a Technological World Vol. 7 Núm. 2 Pág. 88-92 ARTICULO
2018 NAER
Froehlich, Dominik E.
EFL Students’ Perceptions of Activeness During the Implementation of Flipped Learning Approach at a Colombian University.
EFL Students’ Perceptions of Activeness During the Implementation of Flipped Learning Approach at a Colombian University. Núm. 17 Pág. 81-105 ARTICULO
2018 Gist
Chivata, Yuri Paola Oviedo, Rocio Cristina
Percepción de los estudiantes al ‘invertir la clase’ mediante el uso de redes sociales y sistemas de respuesta inmediata
Percepción de los estudiantes al ‘invertir la clase’ mediante el uso de redes sociales y sistemas de respuesta inmediata Núm. 57 Pág. 5 ARTICULO
2018 RED
Sarsa Garrido, Javier Lorenzo Lacruz, Juan Blasco Serrano, Ana Cristina
Aula invertida mediada por el uso de plataformas virtuales
Aula invertida mediada por el uso de plataformas virtuales Vol. 43 Núm. 3 Pág. 193-204
2017 Estudios pedagógicos
Hernández-Silva, Carla Tecpan, Silvia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024