Professional competence of teachers (2013) Kunter, Mareike Klusmann, Uta Baumert, Jürgen Richter, Dirk Voss, Thamar Hachfeld, Axinja Journal of educational psychology Vol. 105 Núm. 3 Pág. 805-820

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The study of professional competencies of physical education teachers in water sports
The study of professional competencies of physical education teachers in water sports Núm. 52 Pág. 42-51 ARTICULO
2024 Retos
Maldybayev, Ulan Stukalenko, Nina Akhmetov, Kairat Smirnov, Ivan Tokpanov, Alibek
Comprehensive Sexual Education in Chile
Comprehensive Sexual Education in Chile Vol. 13 Núm. 1 Pág. 42-63
2024 Qualitative Research in Education
Poblete Inostroza, Roxana Nicol
Sobrecarga laboral em professoras chilenas
Sobrecarga laboral em professoras chilenas Vol. 53 Núm. 1 Pág. 43
2023 Cadernos de Pesquisa
Oyarzún Maldonado, Cristian Cornejo Chávez, Rodrigo
Competencias docentes del profesorado de Educación Física evaluadas con instrumentos observacionales
Competencias docentes del profesorado de Educación Física evaluadas con instrumentos observacionales Pág. 370-373
2023 Actas 6º Congreso Mundial de Educación EDUCA 2023
Mellado Berenguer, Jesús Monfort Pañego, Manuel
Effect of Mathematical Content Knowledge on Mathematical Knowledge for Teaching
Effect of Mathematical Content Knowledge on Mathematical Knowledge for Teaching Vol. 14 Núm. 5 Pág. 299-308 ARTICULO
2023 JETT
Fitriani, Andhin Dyas Darhim, Darhim Juandi, Dadang
Students’ text-picture-integration
Students’ text-picture-integration Vol. 12 Núm. 3 Pág. 251-268 ARTICULO
2023 International Journal of Educational Psychology
Ohle-Peters, Annika McElvany, Nele Ullrich, Mark
Sobrecarga laboral en profesoras chilenas
Sobrecarga laboral en profesoras chilenas Vol. 53 Núm. 1 Pág. 61
2023 Cadernos de Pesquisa
Oyarzún Maldonado, Cristian Cornejo Chávez, Rodrigo
Toma de decisiones y satisfacción laboral según género
Toma de decisiones y satisfacción laboral según género Vol. 28 Núm. 10 Pág. 1089-1105
2023 Revista Venezolana de Gerencia
Pérez Murillo, José Cupertino Galván Mendoza, Oscar Sierra Carpio, Daniel Alberto
Perfiles de autoeficacia docente y conocimiento especializado para la enseñanza de las matemáticas
Perfiles de autoeficacia docente y conocimiento especializado para la enseñanza de las matemáticas Vol. 26 Núm. 2 Pág. 57-85
2023 Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado
Avilés Canché, Karen Marbán Prieto, José María
The development of professionally important qualities as a result of various activities
The development of professionally important qualities as a result of various activities Núm. 43 Pág. 17-26 ARTICULO
2022 Retos
Shmatkov, Daniil Bielikova, Nadiia Brytan, Yurii Sánchez Zafra, María
Video-based simulations in teacher education
Video-based simulations in teacher education Núm. 19 Pág. 45 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Nick, Michael Huber, Sina A. Sommerhoff, Daniel Codreanu, Elias Ufer, Stefan Seidel, Tina
El profesor en el centro del debate sobre la eficacia de la enseñanza
El profesor en el centro del debate sobre la eficacia de la enseñanza Vol. 90 Núm. 1 Pág. 57-75 ARTICULO
2022 Revista Iberoamericana de Educación
Castro Morera, María Egido Gálvez, Inmaculada
Evaluación del efecto de la indagación guiada sobre la competencia científica en estudiantes de Educación Secundaria
Evaluación del efecto de la indagación guiada sobre la competencia científica en estudiantes de Educación Secundaria Núm. 43 Pág. 141-156 ARTICULO
2022 Didáctica de las ciencias experimentales y sociales
Albertos Gómez, Daniel
Teachers’ Key Competencies for Innovative Teaching
Teachers’ Key Competencies for Innovative Teaching Vol. 9 Núm. 3 Pág. 331-345
2021 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education
Simonović, Nikola
The relation between teacher self-reported individualization and student-perceived teaching quality in linguistically heterogeneous classes
The relation between teacher self-reported individualization and student-perceived teaching quality in linguistically heterogeneous classes Vol. 36 Núm. 4 Pág. 1159-1179 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Hachfeld, Axinja Lazarides, Rebecca
Teaching Quality: An Explanatory Model of Learning in Secondary Education
Teaching Quality: An Explanatory Model of Learning in Secondary Education Vol. 27 Núm. 1 Pág. 67-76 ARTICULO
2021 Psicología educativa
Ruiz Alfonso, Zuleica León González-Vélez, Jaime Santana Vega, Lidia Esther González, Cristina
Modelling, using structural equations, the level of satisfaction of university accounting teachers with final year dissertations
Modelling, using structural equations, the level of satisfaction of university accounting teachers with final year dissertations Vol. 24 Núm. 1 Pág. 135-151 ARTICULO
2021 Revista de contabilidad = Spanish accounting review
Donoso Anes, José Antonio Serrano Domínguez, Francisco Camúñez Ruiz, José Antonio
Un análisis cualitativo de la motivación ante el aprendizaje de estudiantes de educación secundaria
Un análisis cualitativo de la motivación ante el aprendizaje de estudiantes de educación secundaria Vol. 32 Núm. 1 Pág. 116-131 ARTICULO
2021 Revista Española de Orientación y Psicopedagogía
Vázquez Toledo, Sandra Latorre Cosculluela, Cecilia Liesa Orús, Marta
Análisis de los proyectos estadísticos diseñados por futuras maestras de Educación Infantil
Análisis de los proyectos estadísticos diseñados por futuras maestras de Educación Infantil Vol. 10 Núm. 2 Pág. 51-68 ARTICULO
2021 Edma 0-6
Vásquez Ortiz, Claudia Cáceres, Andrea Alencar, Edvonete Souza de
Prediction of elementary mathematics grades by cognitive abilities
Prediction of elementary mathematics grades by cognitive abilities Vol. 34 Núm. 3 Pág. 665-683 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Hilbert, Sven Bruckmaier, Georg Binder, Karin Krauss, Stefan Bühner, Markus
Identifying effective teachers
Identifying effective teachers Vol. 34 Núm. 4 Pág. 801-823 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Holzberger, Doris Praetorius, Anna-Katharina Seidel, Tina Kunter, Mareike
Impact of a professional development program on EFL teachers’ performance
Impact of a professional development program on EFL teachers’ performance Vol. 25 Núm. 2 Pág. 113-128
2018 HOW
Novozhenina, Alexandra López Pinzón, Margarita María
Competencies and Performance of Engineering Professors
Competencies and Performance of Engineering Professors Vol. 38 Núm. 3 Pág. 33-41
2018 Ingeniería e Investigación
Carvalho, Gustavo Dambiski Gomes de Corrêa, Rúbia Oliveira Carvalho, Hélio Gomes de Vieira, Alboni Marisa Dudeque Pianovski Penteado, Rosângela de Fátima Stankowitz Kolotelo, Jorge Luciano Gil
El conocimiento didáctico del contenido en ciencias
El conocimiento didáctico del contenido en ciencias Vol. 47 Núm. 164 Pág. 586-611
2017 Cadernos de Pesquisa
Verdugo Perona, José Javier Solaz Portolés, Joan Josep Sanjosé López, Vicente
Teachers´ characteristics and development of students´ attitudes towards school
Teachers´ characteristics and development of students´ attitudes towards school Vol. 8 Núm. 1 Pág. 239-252 ARTICULO
2017 JETT
Pavlovic, Dragana Stanisavljevic Petrovic, Zorica Injac, Maja
Pedagogical content knowledge in the context of foreign and second language teaching
Pedagogical content knowledge in the context of foreign and second language teaching Núm. 26 Pág. 187-200 ARTICULO
2016 Porta Linguarum
Evens, Marie Elen, Jan Depaepe, Fien
An Eclectic Professional Development Proposal for English Language Teachers
An Eclectic Professional Development Proposal for English Language Teachers Vol. 18 Núm. 1 Pág. 71-96 ARTICULO
2016 Profile
Chaves, Orlando Guapacha, Maria Eugenia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024