Generating Subjective Theories After a Disaster: The Role of Personality
Ingrid N. González Palta, Pablo Castro Carrasco, Enzo Cabrera Rojas, Paulina Jamet-Rivera, Francisco Antonio Leal Soto
págs. 13-26
Román Jesús Marquina Luján, Edson Jorge Huaire Inacio, Víctor Eduardo Horna Calderón, Roger M. Villamar, Aakash Kishnani García
págs. 27-39
págs. 41-54
Model of Psychological Empowerment Based on Structural Equations for Predicting Autonomy
Clara Edith Muñoz Márquez, Raquel Morales Barrera, Alejandra Domínguez Espinosa
págs. 55-69
Motivation and Strategies for Reading Comprehension in Middle School
Adriana Satico Ferraz, Amanda Lays Monteiro Inácio, Mirelle Christina Pinheiro, Acácia Aparecida Angeli dos Santos
págs. 71-86
págs. 87-97
págs. 99-114
págs. 115-125
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados