págs. 4-6
Lectura, escriptura i «noves» tecnologies: un desafiament a la imaginació didàctica
págs. 7-13
págs. 14-20
Entorns digitals a les classes de llengua: canvis tecnològics i innovacions educatives
Adela Fernández Campos, Irene González Mendizábal, María del Mar Pérez Gómez
págs. 21-28
págs. 29-32
págs. 33-36
Libres de text, entorns digitals i pràctiques de l´educació lingüística
Yadira Compeán Ortiz, Guillermo Negri, Martín Palacio Gamboa, Martha Lucía Gutiérrez Sáenz, Citlalli López Rendón, María Pilar Fernández
págs. 37-43
El Pla de Lectura de l’institut Cubelles: activitats i resultats
págs. 53-59
L´educació literària en els llibres de text de secundària: anàlisi crítica i comparativa
págs. 60-66
págs. 67-72
págs. 73-75
págs. 76-78
Recursos per a l'aula. Leoteca: nou espai de foment de la lectura
págs. 79-80
Es reseña de:
Géneros discursivos y estrategias para redactar textos académicos en Secundaria
Silvia Eva Agosto Riera (coord.)
Barcelona : Octaedro, 2017
págs. 81-82
Carmen Durán (res.)
Es reseña de:
El poder de las palabras: enseñanza del lenguaje, educación democrática y ética de la comunicación
C. Lomas
Ciudad de México / Bogotá / Santiago de Chile : Santillana, 2017
págs. 82-84
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados