Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Lectura, escriptura i «noves» tecnologies: un desafiament a la imaginació didàctica

    1. [1] Universidad Nacional de San Martín

      Universidad Nacional de San Martín

      Tarapoto, Perú

    2. [2] Universitat de Buenos Aires
  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 77, 2018, págs. 7-13
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • El text aborda els desafiaments de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). A partir del concepte de "multimodalitat", es busca comprendre les relacions entre els distints tipus (escrits, visuals, sonors i audiovisuals) que operen en la producció i en l’ús de materials educatius digitals. A l’article es presenta una experiència de formació contínua del professorat basada en la producció audiovisual amb finalitat pedagògica.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno