págs. 7-8
págs. 11-23
L’Educació en els objectius de desenvolupament del Mil·lenni i en els del desenvolupament sostenible: una estratègia de Nacions Unides a favor dels drets humans
págs. 25-40
La Igualtat de gènere i l’empoderament de les dones: desafiaments del mil·lenni en clau educativa i social
Rita Gradaílle Pernas, Rosa María Marí Ytarte, María Belén Caballo Villar
págs. 41-57
Dels objectius de desenvolupament del Mil·lenni als objectius per al desenvolupament sostenible: el rol socialment controvertit de l’educació ambiental
págs. 58-73
Fomentar una aliança mundial per al desenvolupament: una perspectiva educativa i social
págs. 74-92
Dels objectius de desenvolupament del Mil·lenni als objectius de desenvolupament sostenible: reflexions al voltant de les polítiques socials i educatives des d’un àmbit global
págs. 93-105
Les Empreses d’inserció de Galícia: un camp d’intervenció professional per a l’educació social i l’animació sociolaboral
págs. 109-125
Què en tenen, de pedagògics, els processos d’avaluació participativa d’accions comunitàries?: algunes aportacions des de la pràctica
págs. 126-141
págs. 142-155
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados