Formant docents 2.0 en una era d'incertesa
Alejandro Piscitelli
págs. 1-2
Aproximació qualitativa a la valoració i l'ús de recursos i estratègies didàctics en la docència de l'Estadística en Psicologia
Joan Guàrdia Olmos, Maribel Peró, Amalia Gordóvil Merino, Jaume Turbany Oset, Montserrat Freixa i Blanxart
págs. 3-24
Implementació d'estratègies per a la pràctica reflexiva en la formació inicial i permanent dels mestres
Begoña Piqué Simón
págs. 25-42
La tutoria entre iguals com a eina per millorar l'aprenentatge universitari
Lidia Daza Pérez
págs. 43-61
Anàlisi de la convivència en un context educatiu no formal: El menjador escolar com escenari de socialització
Ignacio González López, Isabel López Cobo
págs. 62-83
Ressenye de llibre: Área, M.; Parcerisa, A.; Rodríguez, J. (2010). Materiales y recursos didácticos en contextos comunitarios. Barcelona: Graó
Núria Serrat Antolí
págs. 84-87
Ressenya de llibre: Barba, C.; Capella, S. (coord) (2010) Ordinadors a les aules. La clau és la metodologia. Barcelona: Graó
Jordi Quintana Albalat
págs. 88-90
Ús dels blogs com a suport al procés d'ensenyament i aprenentatge en l'Educació Superior
Francesc Balagué Puxan
págs. 91-113
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: