InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Tradition Meets Technology: Acoustical Analysis of a Kazakh Dombra with Smartphones
Lutz Kasper, Patrik Vogt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 58, Nº. 9, 2020, págs. 616-619
Exploring the atmosphere using smartphones
Martin Monteiro, Patrik Vogt, Cecilia Stari, Cecilia Cabeza, Arturo C. Marti
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 5, 2016, págs. 308-309
Going nuts: Measuring free-fall acceleration by analyzing the sound of falling metal pieces
Florian Theilmann, Jochen Kuhn, Patrik Vogt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 3, 2016, págs. 182-183
More sound of church bells: Authors' correction
Patrik Vogt, Lutz Kasper, Jan-Philipp Burde
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 1, 2016, págs. 52-53
The sound of church bells: Tracking down the secret of a traditional arts and crafts trade
Patrik Vogt, Lutz Kasper, Jan-Philipp Burde
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 7, 2015, pág. 438
Cracking knuckles ¿ A smartphone inquiry on bioacoustics
Andreas Müller, Patrik Vogt, Jochen Kuhn, Marcus Müller
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 5, 2015, pág. 307
Measuring the acoustic response of Helmholtz resonators
Martin Monteiro, Arturo C. Marti, Patrik Vogt, Lutz Kasper, Dominik Quarthal
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 4, 2015, pág. 247
Determining ball velocities with smartphones
Patrik Vogt, Jochen Kuhn, Denisº Neuschwander
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 52, Nº. 6, 2014, pág. 376
Angular velocity and centripetal acceleration relationship
Martin Monteiro, Cecilia Cabeza, Arturo C. Marti, Patrik Vogt, Jochen Kuhn
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 52, Nº. 5, 2014, págs. 312-313
Analyzing the acoustic beat with mobile devices
Jochen Kuhn, Patrik Vogt, Michael Hirth
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 52, Nº. 4, 2014, págs. 248-249
Analyzing collision processes with the smartphone acceleration sensor
Patrik Vogt, Jochen Kuhn
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 52, Nº. 2, 2014, págs. 118-119
Analyzing elevator oscillation with the smartphone acceleration sensors
Jochen Kuhn, Patrik Vogt, Andreas Müller
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 52, Nº. 1, 2014, págs. 55-56
Acoustic measurements of bouncing balls and the determination of gravitational acceleration
Oliver Schwarz, Patrik Vogt, Jochen Kuhn
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 51, Nº. 5, 2013, pág. 312
Analyzing radial acceleration with a smartphone acceleration sensor
Patrik Vogt, Jochen Kuhn
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 51, Nº. 3, 2013, pág. 182
Analyzing acoustic phenomena with a smartphone microphone
Jochen Kuhn, Patrik Vogt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 51, Nº. 2, 2013, pág. 118
Jochen Kuhn, Patrik Vogt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 51, Nº. 1, 2013, pág. 6
Patrik Vogt, Jochen Kuhn
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 50, Nº. 7, 2012, pág. 439
Analyzing simple pendulum phenomena with a smartphone acceleration sensor
Patrik Vogt, Jochen Kuhn
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 50, Nº. 7, 2012, pág. 439
Determining the speed of sound with stereo headphones
Patrik Vogt, Jochen Kuhn
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 50, Nº. 5, 2012, pág. 308
Analyzing free fall with a smartphone acceleration sensor
Patrik Vogt, Jochen Kuhn
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 50, Nº. 3, 2012, pág. 182
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados