págs. 3-10
págs. 11-18
2001 odissees per l'espai-temps: (incons)ciència al cinema?
págs. 19-26
Jugar a científics: videojocs i divulgació científica
Oliver Pérez Latorre, Mercè Oliva Rota, Fermín Ciaurriz, Frederic Guerrero-Solé
págs. 27-36
págs. 37-42
La divulgació científica dels problemes mediambientals a través dels mitjans de comunicació: el cas del documental-conferència An inconvenient Truth
págs. 43-49
págs. 51-60
La salut a la xarxa: propostes de qualitat i de certificació
Miquel Ángel Mayer Pujadas, José Luis Terrón Blanco, Angela Leis Machín
págs. 61-68
págs. 69-89
págs. 81-89
págs. 91-101
Nous formats de publicitat interactiva en televisió: una proposta per a la seva anàlisi i classificació
págs. 103-112
Hilmes, M. (ed.). "NBC: America’s Network"
Concepción Cascajosa Virino (res.)
Es reseña de:
Hilmes, M. (ed.) NBC: America’s Network
M. Hilmes (ed. lit.)
Berkeley : University of California Press, 2007
págs. 113-114
Centro Internacional de las Empresas de Comunicación (coord.).: La televisión en España: informe 2007
Es reseña de:
La televisión en España: informe 2007
Ediciones Deusto, 2007. ISBN 978-84-234-2607-2
págs. 115-116
Es reseña de:
Las Teorías de la Comunicación en España: un mapa sobre el territorio de nuestra investigación (1980-2006)
Tecnos, 2007. ISBN 978-84-309-4654-9
págs. 117-118
Tungate, M. LAdland: A Global History Of Advertising
Es reseña de:
Tungate, M. LAdland: A Global History Of Advertising
M. Tungate
Londres, Filadelfia : Kogan Page, 2007
págs. 119-120
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados