InstitucionesÁrea de conocimientoAclaración de materia/profesión
Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
La competència plurilingüe a l´aula
Montserrat Vilà i Santasusana, Carmen Rodríguez Gonzalo
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 101, 2024, págs. 4-7
Els aprenentatges lingüístics i literaris a l'aula: trenta anys d’Articles
Gustavo Bombini, Fabio Jurado Valencia, Carlos Lomas García, Mireia Manresa Potrony, Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 100, 2024, págs. 9-11
30 anys d´oralitat a les aules
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 100, 2024, págs. 22-29
Treinta años de oralidad en las aulas: dónde estábamos, dónde estamos y hacia dónde vamos
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 103, 2024, págs. 18-25
La cohesió i el significat del discurs
Montserrat Vilà i Santasusana, Carmen Rodríguez Gonzalo
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 96, 2023, págs. 1-10
La cohesión y el significado del discurso
Montserrat Vilà i Santasusana, Carmen Rodríguez Gonzalo
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 99, 2023, págs. 4-6
Montserrat Vilà i Santasusana, Carmen Rodríguez Gonzalo
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 92, 2022, págs. 1-10
Argumentar per aprendre: del debat a l'argumentació escrita
María Isabel Cano Ortiz, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 92, 2022, págs. 31-40
Montserrat Vilà i Santasusana, Carmen Rodríguez Gonzalo
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 95, 2022, págs. 4-6
Argumentar para aprender: Del debate a la argumentación escrita
María Isabel Cano Ortiz, Montserrat Vilà i Santasusana
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 95, 2022, págs. 21-27
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia
Gustavo Bombini, Fabio Jurado Valencia, Carlos Lomas García, Mireia Manresa Potrony, Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 89, 2021, págs. 5-8
La docència en línia: Un espai comunicatiu en construcció
Josep Maria Castellà i Lidon, Mariona Casas i Deseures, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 89, 2021, págs. 31-37
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 301, 2021, págs. 10-15
«De mayor quiero ser...». La argumentación oral (y escrita) paso a paso
Montserrat Vilà i Santasusana, Joana Medina Mayol
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 301, 2021, págs. 21-25
Oralitat i escriptura, una relació d´ajuda mútua
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 474, 2021, pág. 10
«De gran vull ser...».: L´argumentació oral (i escrita) pas a pas
Montserrat Vilà i Santasusana, Joana Medina Mayol
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 474, 2021, pág. 21
La docencia en línea: un espacio comunicativo en construcción
Josep Maria Castellà i Lidon, Mariona Casas i Deseures, Montserrat Vilà i Santasusana
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 92, 2021, págs. 31-37
Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 85, 2020, págs. 1-10
Rúbriques i avaluació de gèneres discursius
Montserrat Vilà i Santasusana, Carmen Rodríguez Gonzalo
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 85, 2020, págs. 61-70
Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà i Santasusana
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 88, 2020, págs. 4-6
Rúbricas y evaluación de géneros discursivos
Montserrat Vilà i Santasusana, Carmen Rodríguez Gonzalo
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 88, 2020, págs. 45-54
Montserrat Vilà i Santasusana, Carmen Rodríguez Gonzalo
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 81, 2019, págs. 4-6
Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà i Santasusana
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 84, 2019, págs. 4-6
Cap a l´aprenentatge competencial de llengües addicionals
Olga Esteve Ruescas, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 78, 2018, págs. 5-6
L’aprenentatge competencial de llengües a través de microseqüències didàctiques
Olga Esteve Ruescas, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 78, 2018, págs. 14-21
Hacia el aprendizaje competencial de lenguas adicionales
Olga Esteve Ruescas, Montserrat Vilà i Santasusana
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 81, 2018, págs. 4-6
El aprendizaje competencial de lenguas a través de microsecuencias didácticas
Olga Esteve Ruescas, Montserrat Vilà i Santasusana
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 81, 2018, págs. 14-21
Indagar sobre gramàtica a les aules
Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 72, 2017, págs. 4-6
Oraula, una formació experiencial
Josep Maria Castellà i Lidon, Montserrat Vilà i Santasusana
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 392, 2017, págs. 8-13
Indagar sobre gramática en las aulas
Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà i Santasusana
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 75, 2017, págs. 4-6
Secuencia didáctica gramatical (SDG) e interacción oral entre iguales
Montserrat Vilà i Santasusana
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 75, 2017, págs. 13-19
Pensar abans de parlar: l’oralitat reflexiva
Josep Maria Castellà i Lidon, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 70, 2016, págs. 4-6
L’avaluació de la llengua oral: reptes i alternatives
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 70, 2016, págs. 7-18
Corregir, revisar i acompanyar l'escriptura
Mireia Manresa Potrony, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 68, 2016, págs. 4-6
Pensar antes de hablar: la oralidad reflexiva
Josep Maria Castellà i Lidon, Montserrat Vilà i Santasusana
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 73, 2016, págs. 4-6
La evaluación de la lengua oral: retos y alternativas
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 73, 2016, págs. 7-18
La sociolingüística a primària i secundària
Llorenç Comajoan Colomé, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 60, 2013, págs. 5-8
Ha sido reseñado en:
Sociolingüística i argumentació al cicle superior de primària. Anàlisi d´una seqüència didàctica
Llorenç Comajoan Colomé, Nadina Urgell, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 60, 2013, págs. 63-74
Aprender a investigar para argumentar sobre cuestiones lingüísticas: los registros lingüísticos orales
Montserrat Vilà i Santasusana, Llorenç Comajoan Colomé
Textos de didáctica de la lengua y la literatura, ISSN 1133-9829, Nº 62, 2013, págs. 97-109
Argumentació social i científica
Montserrat Ferrer Ripollés, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 58, 2012, págs. 5-7
Com raonen els nens i nenes de sisè de primària amb la llibreta de ciències?: un model vàlid per ensenyar a aprendre i per aprendre a ensenyar
Jordi Martí i Feixas, Isabel Jiménez Bargalló, Llorenç Comajoan Colomé, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 58, 2012, págs. 49-56
Argumentar y debatir con más de 25 en clase
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon
Cuadernos de pedagogía, ISSN-e 2386-6322, ISSN 0210-0630, Nº 423, 2012, págs. 55-60
La competència oral a l´educació obligatòria
Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 55, 2011, págs. 69-83
Native plant community response to alien plant invasion and removal
Jara Andreu, Montserrat Vilà i Santasusana
Management of Biological Invasions, ISSN-e 1989-8649, Nº. 2, 1, 2011, págs. 81-94
Montserrat Vilà i Santasusana, Carme Durán Rivas
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 51, 2010 (Ejemplar dedicado a: COMPETÈNCIES I DIDÀCTICA DE LA LLENGUA), págs. 5-8
Aprendre a llegir i a escriure al cicle inicial, moment clau de l'escolaritat obligatòria
Montserrat Fons Esteve, Montserrat Vilà i Santasusana
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 363, 2010 (Ejemplar dedicado a: Aprendre a llegir i a escriure al cicle inicial, moment clau de l'escolaritat obligatòria), págs. 14-19
Marta Milian Gubern, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 48, 2009 (Ejemplar dedicado a: Ortografies), págs. 5-9
Escoles en Xarxa: traient profit d'Escoles en Xarxa: una eina per ales nostres aules
Montserrat Vilà i Santasusana
Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 44, Nº. 461, 2009, pág. 57
Montserrat Fons Esteve, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 44, 2008 (Ejemplar dedicado a: Xarxes per aprende llengua), págs. 5-8
Modalització i cortesia lingüística
Montserrat Vilà i Santasusana, Maria Grau Tarruell
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 42, 2007, págs. 5-7
Relació social y cortesia a l'aula
Josep Maria Castellà i Lidon, Salvador Comelles Garcia, Anna Cros i Alavedra, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 42, 2007, págs. 44-57
Yo te espero tú me respetas: estrategias discursivas e imagen social en la relación comunicativa en el aula
Josep Maria Castellà i Lidon, Salvador Comelles Garcia, Anna Cros i Alavedra, Montserrat Vilà i Santasusana
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 29, Nº 1, 2006, págs. 31-49
Montserrat Vilà i Santasusana, Teresa Ribas Seix, Marta Milian Gubern
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 37, 2005, págs. 5-10
Recerques i propostes del professorat
Montserrat Vilà i Santasusana, Montserrat Llobet
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 35, 2005, págs. 5-8
Noves necessitats de formació lingüística en els adults
Montserrat Vilà i Santasusana, Glòria Bordons de Porrata-Doria
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 34, 2004, págs. 5-7
El discurs dels docents a les aules: una proposta de formació per al professorat universitari
Anna Cros i Alavedra, Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 34, 2004, págs. 57-70
Els alumnes investiguen sobre gramàtica: un petit treball de cam estructurat com una seqüència didàctica
Montserrat Vilà i Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 33, 2004, págs. 40-56
Montserrat Vilà i Santasusana, Dolors Font Rotchés
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 32, 2004, págs. 5-7
La lectura en veu alta: ensenyar a llegir per comnicar coneixements
Montserrat Vilà i Santasusana, Maria Grau Tarruell
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 32, 2004, págs. 65-78
Actividad oral e intervención didáctica en las aulas
Montserrat Vilà i Santasusana
Glosas didácticas: revista electrónica internacional de didáctica de las lengua y sus culturas, ISSN-e 1576-7809, Nº. 12, 2004
Montserrat Vilà i Santasusana
Cuadernos de pedagogía, ISSN-e 2386-6322, ISSN 0210-0630, Nº 330, 2003 (Ejemplar dedicado a: Enseñar y aprender lenguas), págs. 46-50
Hablar para aprender a hablar mejor: el equilibrio entre el uso de la lengua y la reflexión
Montserrat Vilà i Santasusana
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 111, 2002, págs. 18-22
Egiak eta gezurrak ahozkoaren eztabaidan
Montserrat Vilà i Santasusana, Anna Cros i Alavedra, Iñaki Ugalde
Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, ISSN-e 2530-3287, ISSN 1136-5714, Año 20, Nº. 49, 2002, págs. 67-79
Ensenyar a aprendre : La competència oral: aprendre a reflexionar sobre l'us de la llengua
Montserrat Vilà i Santasusana
Escola catalana, ISSN 1131-6187, Nº 376, 2001, págs. 21-23
Ahozko hizkuntza: ebaluaziorako proposamenak
Montserrat Vilà i Santasusana, Anna Cros i Alavedra, Boni Urkizu
Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, ISSN-e 2530-3287, ISSN 1136-5714, Año 19, Nº. 48, 2001, págs. 92-111
Proyectes per aprendre llengua
Montserrat Vilà i Santasusana, Anna Camps i Mundó
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 2, 1994 (Ejemplar dedicado a: Projectes per aprendre llengua), págs. 4-6
Disfasia pura: un estudio neuropsicológico y de neuroimagen
Joan Deus Yela, Carme Junqué i Plaja, Montserrat Vilà i Santasusana
Revista de logopedia, foniatría y audiología, ISSN 0214-4603, Vol. 12, Nº. 4, 1992, págs. 231-242
L'Ensenyament de llengua a l'educació secundària: Proposta d'Un marc per a la reflexió
Xavier Fontich Vicens, Montserrat Vilà i Santasusana
Raons de futur / coord. por Daniel Casals i Martorell, Francesc Foguet i Boreu, 2015, ISBN 978-84-944171-0-8, págs. 157-182
Iniciació a la recerca (socio)lingüística: anàlisi argumentativa i interacció oral entrealumnes a l’ESO i el Batxillerat
Montserrat Vilà i Santasusana, Llorenç Comajoan Colomé
Llengua catalana i literatura: investigació, innovació i bones pràctiques / coord. por Anna Camps i Mundó, 2011, ISBN 978-84-9980-363-0, págs. 67-91
Una secuencia didáctica para niveles avanzados: Los alumnos investigan sobre la lengua
Montserrat Vilà i Santasusana
Didáctica del español como lengua extranjera / coord. por Lourdes Miquel López, Neus Sans Baulenas; Rosario Alonso Raya (aut.), 2006, ISBN 84-89050-24-4, págs. 153-162
Los alumnos investigan sobre gramática: un breve trabajo de campo estructurado como una secuencia didáctica
Montserrat Vilà i Santasusana
Secuencias didácticas para aprender gramática / coord. por Felipe Zayas Hernando, Anna Camps i Mundó, 2006, ISBN 84-7827-420-0, págs. 133-146
L’estatus enunciatiu del discurs docent: Estratègies basades en el desdoblament de la veu de l’enunciado
Anna Cros i Alavedra, Montserrat Vilà i Santasusana
Coneixement, llenguatge i discurs especialitzat / María Teresa Cabré (aut.), Carme Bach Martorell (aut.), 2005, ISBN 84-934349-5-7, pág. 275
El discurso explicativo oral: estrategias comunicativas
Montserrat Vilà i Santasusana
El discurso oral formal: contenidos de aprendizaje y secuencias didácticas / coord. por Montserrat Vilà i Santasusana, 2005, ISBN 84-7827-404-9, págs. 37-56
La secuencia didáctica como metodología para la enseñanza y el aprendizaje del discurso oral formal
Montserrat Vilà i Santasusana
El discurso oral formal: contenidos de aprendizaje y secuencias didácticas / coord. por Montserrat Vilà i Santasusana, 2005, ISBN 84-7827-404-9, págs. 117-130
Montserrat Vilà i Santasusana
El discurso oral formal: contenidos de aprendizaje y secuencias didácticas / coord. por Montserrat Vilà i Santasusana, 2005, ISBN 84-7827-404-9, págs. 131-178
Hablar para aprender a hablar mejor: el equilibrio entre el uso de la lengua y la reflexión
Montserrat Vilà i Santasusana
Hablar en clase : cómo trabajar la lengua oral en el centro escolar, 2005, ISBN 84-7827-376-X, págs. 29-36
Incidir en les dificultats d'escriptura des de la informàtica
Rosa Maria Vilardell Moya, Montserrat Vilà i Santasusana
Actes del 3r Simposi sobre l'ensenyament del català a no catalanoparlants: conferències, ponències, comunicacions i conclusions : Vic, 4, 5 i 6 de setembre de 2002 / coord. por Assumpta Fargas, Teresa Puntí, Vol. 2, 2004 (CD-ROM. Comunicacions), ISBN 84-9766-069-2, pág. 46
La repetició com a estratègia explicativa del discurs acadèmic oral
Montserrat Vilà i Santasusana
Actas del XXIII Congreso Internacional de Lingüística y Filología Románica / coord. por Fernando Sánchez Miret, Vol. 5, 2003, ISBN 3-484-50399-8, págs. 67-80
Proyectos para aprender lengua
Montserrat Vilà i Santasusana, Anna Camps i Mundó
Secuencias didácticas para aprender a escribir / coord. por Anna Camps i Mundó, 2003, ISBN 84-7827-310-7, págs. 47-50
De la entrevista al lenguaje periodístico (o de la lengua oral a la escrita)
Montserrat Vilà i Santasusana
Secuencias didácticas para aprender a escribir / coord. por Anna Camps i Mundó, 2003, ISBN 84-7827-310-7, págs. 141-152
Projectes per aprendre llengua
Anna Camps i Mundó, Montserrat Vilà i Santasusana
Seqüències didàctiques per aprendre a escriure / Anna Camps i Mundó (comp.), 2003, ISBN 84-7827-311-5, págs. 47-50
De l'entrevista al reportatge periodístic (o de la llengua oral o l'escrita)
Montserrat Vilà i Santasusana
Seqüències didàctiques per aprendre a escriure / Anna Camps i Mundó (comp.), 2003, ISBN 84-7827-311-5, págs. 139-146
Investigación sobre la enseñanza y el aprendizaje de la lengua oral formal
Montserrat Vilà i Santasusana
El aula como espacio de investigación y reflexión: investigaciones en didáctica de la lengua / coord. por Anna Camps i Mundó, 2001, ISBN 84-7827-262-3, págs. 87-108
La lengua oral en la formación inicial del profesorado
Montserrat Vilà i Santasusana, Teresa Ribas Seix
Enseñanza en dos lenguas / coord. por Miguel Siguán Soler, 1993, ISBN 84-85840-24-0, págs. 275-287
L'oratòria a l'abast de tothom
Mariona Casas i Deseures, Josep Maria Castellà i Lidon, Montserrat Vilà i Santasusana, Morad Abselam (il.)
Eumo Editorial, 2020. ISBN 978-84-9766-707-4
Secretos para hablar bien en público: guía práctica
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon, Mariona Casas i Deseures, Josep Vicenç Mestre Nogué, Emma de Porrata-Doria Botey (trad.)
Plataforma Editorial, 2018. ISBN 978-84-17114-84-8
Els secrets de parlar en públic: guia pràctica per a professionals
Mariona Casas i Deseures, Josep Maria Castellà i Lidon, Montserrat Vilà i Santasusana
Eumo, 2016. ISBN 978-84-9766-561-2
Jocs d'expressió oral i escrita: el joc a l'aula pas a pas
Lola Badia Pàmies, Montserrat Vilà i Santasusana
Eumo, 2016. ISBN 978-84-9766-572-8
10 ideas clave: enseñar la competencia oral en clase : aprender a hablar en público
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon
Graó, 2014. ISBN 978-84-9980-544-3
Ha sido reseñado en:
Vilà Santasusana, M. eta Castellà, J.M. (2014) 10 ideas clave...
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, ISSN 0214-9753, Vol. 28, Nº. 1, 2016, págs. 121-122
Reseña 10 ideas clave. Enseñar la competencia oral en clase
Enunciación, ISSN-e 0122-6339, ISSN 2248-6798, Vol. 25, Nº. 2, 2020
10 idees clau: ensenyar la competència oral a classe : aprendre a parlar en públic
Montserrat Vilà i Santasusana, Josep Maria Castellà i Lidon
Graó, 2014. ISBN 978-84-9980-546-7
Jocs d'expressió oral i escrita: l'organizació de l'activitat i la participació a l'aula
Lola Badia Pàmies, Montserrat Vilà i Santasusana
Eumo, 2009. ISBN 978-84-9766-271-0
El discurso oral formal: contenidos de aprendizaje y secuencias didácticas
Montserrat Vilà i Santasusana, Cristina Ballesteros Gómez
Graó, 2005. ISBN 978-84-7827-404-8
Didàctica de la llengua oral formal: continguts d'aprenentatge i seqüències didàctiques
Josep Maria Castellà i Lidon, Montserrat Vilà i Santasusana, Juli Palou Sangrà, Cristóbal Ballesteros Regaña, Maria Grau Tarruell, Anna Cros i Alavedra
Graó, 2002. ISBN 84-7827-281-X
L'ensenyament i l'aprenentatge dels discurs oral formal: una seqüència didàctica sobre les explicacions orals a classe
Montserrat Vilà i Santasusana
Bellaterra (Barcelona) : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2001. ISBN 84-490-2175-8
María Teresa Cabré, Montserrat Vilà i Santasusana, Assumpta Fargas
Barcelona : Graó de Serveis Pedagògics, 1999. ISBN 84-7827-218-6
Juegos de expresión oral y escrita
Lola Badia Pàmies, Montserrat Vilà i Santasusana
Graó, 1992. ISBN 84-87470-28-9
Montserrat Vilà i Santasusana, Lola Badia Pàmies, Manuel Bragado Rodríguez
Edicións Xerais. ISBN 978-84-7507-658-4
Fun box: language games : instrucciones, guía didáctica, vocabulario
Montserrat Vilà i Santasusana, Lola Badia Pàmies
Barcelona : Aura Comunicación, 1992. ISBN 84-87711-30-8
Joc de ploma: propostes per a l'expressió escrita
Lola Badia Pàmies, Núria Vilà, Montserrat Vilà i Santasusana
Graó, 1988. ISBN 84-85729-86-2
Jocs d'expressió oral i escrita
Lola Badia Pàmies, Montserrat Vilà i Santasusana, Octavi Intente
Eumo, 1984. ISBN 84-7602-004-X
Montserrat Vilà i Santasusana
Eumo, 1982. ISBN 84-600-2729-5
Montserrat Vilà i Santasusana
Tesis doctoral dirigida por Anna Camps i Mundó (dir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2000).
La construcció d'un personatge convincent a través de les estratègies discursives: el cas d'Enric Marco
Tesis doctoral dirigida por Montserrat Vilà i Santasusana (dir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2016).
El discurso oral formal: contenidos de aprendizaje y secuencias didácticas
coord. por Montserrat Vilà i Santasusana
Graó, 2005. ISBN 84-7827-404-9
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados