Periodo de publicación recogido
|
|
|
Profiles of motivational beliefs in math: Exploring their development, relations to student-perceived classroom characteristics, and impact on future career aspirations and choices
Rebecca Lazarides, Anna-Lena Dicke, Charlott Rubach, Jacquelynne S. Eccles
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 70-92
Students’ idiosyncratic perceptions of teaching quality in mathematics: A result of rater tendency alone or an expression of dyadic effects between students and teachers?
Richard Göllner, Wolfgang Wagner, Jacquelynne S. Eccles, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 5, 2018, págs. 709-725
Ethnic composition and heterogeneity in the classroom: Their measurement and relationship with student outcomes
Camilla Rjosk, Dirk Richter, Oliver Lüdtke, Jacquelynne S. Eccles
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 8, 2017, págs. 1188-1204
Task values and ability beliefs as predictors of high school literacy choices: A developmental analysis
Amanda M. Durik, Mina N. Vida, Jacquelynne S. Eccles
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 2, 2006, págs. 382-393
Family Socialization, Gender, and Sport Motivation and Involvement
Jacquelynne S. Eccles, Jennifer A. Fredricks
Journal of sport and exercise psychology, ISSN 0895-2779, Vol. 27, Nº. 1, 2005, págs. 3-31
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados