págs. 5-20
págs. 21-41
A nova normalidade no Camiño de Santiago:: reflexións para o futuro
págs. 42-58
págs. 59-78
págs. 79-97
Consumo turístico durante o Camiño de Santiago: o Camiño Nós como ruta alternativa de peregrinación a Santiago
Noelia Araújo Vila, José Antonio Fraiz Brea, Diego Rodríguez-Toubes Muñiz
págs. 98-126
Os impactos socioeconómicos do Camiño Primitivo en Asturias: percepcións dos residentes
págs. 127-152
Caravaca de la Cruz e o Camiño de Levante (Murcia): impactos sociais e económicos do primeiro itinerario espiritual e cultural do sueste (SE) español, en fase de consolidación
págs. 153-173
A xestión público-privada na rede de destinos dos Itinerarios Culturais do Consello de Europa: a Ruta do Emperador Carlos V
Ana Moreno Lobato, José Manuel Hernández Mogollón, Elide Di Clemente
págs. 174-183
The Via Francigena del Sud: The value of pilgrimage routes in the development of inland areas. The state of the art of two emblematic cases
págs. 184-202
Vocación turística dos itinerarios relixiosos e perspectivas de desenvolvemento territorial: o Camiño de Santu Jacu en Sardeña (Italia)
Gavino Mariotti, Maria Veronica Camerada, Salvatore Lampreu, Silvia Carrus
págs. 203-226
The power of place-makers and merchants: Papal and Marian items in the political economy of pilgrimage
págs. 227-243
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados