Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Caravaca de la Cruz e o Camiño de Levante (Murcia): impactos sociais e económicos do primeiro itinerario espiritual e cultural do sueste (SE) español, en fase de consolidación

    1. [1] Universidad Nacional de Educación a Distancia

      Universidad Nacional de Educación a Distancia

      Madrid, España

  • Localización: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, ISSN-e 2255-5951, ISSN 1132-2799, Vol. 30, Nº. 3, 2021, págs. 153-173
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • Caravaca de la Cruz and the Levante Way (Murcia): social and economic impacts on the first spiritual and cultural itinerary in south eastern Spain
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      O século XIII considérase a data inicial do xurdimento de Caravaca de la Cruz (Murcia) como lugar de peregrinacións. Tras o seu nomeamento in perpetuum como cidade xubilar no ano 1998, este enclave incrementou de forma exponencial o número de peregrinos e turistas, converténdose no primeiro itinerario espiritual e cultural do SE español. As diversas iniciativas na potenciación turística fixaron un proceso de valorización continuado con importantes fases de estancamento nos anos non xubilares. Por todo isto, precísase unha maior consolidación e fixación deste produto turístico. Os indicadores e datos utilizados sinalan, a través da ferramenta DAFO, unha serie de accións en áreas de mellora imprescindibles para a potenciación turística, que axudarían a mellorar o desenvolvemento local, o nivel de benestar, o aumento do emprego ou a recuperación patrimonial nunha cidade e nunha comarca que se atopan por baixo dos indicadores socioeconómicos a nivel rexional e estatal, pero con enormes potencialidades como espazo atractivo para o turismo relixioso, cultural e de natureza

    • English

      The thirteenth century is considered the instigation of the emergence of Caravaca de la Cruz (Murcia) as a place of pilgrimages. After its appointment “in perpetuum” as a jubilee city in 1998, this enclave has exponentially increased the number of pilgrims and tourists, becoming the first spiritual and cultural itinerary of the Spanish SE. The various initiatives in the promotion of tourism have established a process of continued valorization with important phases of stagnation in the non-jubilee years. Therefore, a greater consolidation and fixation of this tourist product is required. The indicators and data used indicate through the SWOT tool a series of actions in areas of essential improvement for the promotion of tourism that would help to improve local development, level of well-being, increase in employment or recovery of heritage in a city and region that is It is below the socioeconomic indicators at the regional and state level but with enormous potential as an attractive space for religious, cultural and nature tourism.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno