Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


The power of place-makers and merchants: Papal and Marian items in the political economy of pilgrimage

    1. [1] University of Münster

      University of Münster

      Kreisfreie Stadt Münster, Alemania

  • Localización: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, ISSN-e 2255-5951, ISSN 1132-2799, Vol. 30, Nº. 3, 2021, págs. 227-243
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • O poder dos construtores de lugares e dos comerciantes: o Papa e os artigos marianos na economía política da peregrinación
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Based on two field studies on the micro level of items which place-makers and merchants display at holy sites, an argument about the supply side of the political economy of pilgrimage is proposed. Place-makers and merchants rely on the established pilgrims’ traditions but differ concerning innovations. Place-makers are the principals of the sites and invest in innovations in order to secure the site’s long-term performance. Merchants rely on short-term purchase decisions of the pilgrims. They prefer tried and tested products and look for novelties which fits in the pattern of success. While the resilience of placemakers demonstrate the power of the supply side, the cautiousness of the merchants hints to its limits. Rome during Francis’ Jubilee of Mercy and the Bavarian Marian shrine Altötting in the years after the resignation of Pope Benedict XVI are the case studies to illustrate these claims in the perspective of Marian and papal pilgrimage.

    • galego

      A partir dos estudos de campo sobre o nivel micro dos artigos que os xestores dos lugares visitados e os comerciantes exhiben nos sitios sagrados, proponse un argumento sobre o lado da oferta da economía política da peregrinación. Os xestores dos lugares visitados e os comerciantes baséanse nas tradicións establecidas polos peregrinos, pero difiren no tocante ás innovacións. Os xestores de lugares visitados son os seus directores e invisten en innovacións para asegurar o rendemento do lugar a longo prazo. Os comerciantes confían nas decisións de compra a curto prazo dos peregrinos. Prefiren os produtos probados e buscan novidades que se axusten ao patrón de éxito. Mentres que a resistencia dos xestores dos lugares visitados demostra o poder do lado da oferta, a cautela dos comerciantes insinúa os límites. Roma durante o Xubileu da Misericordia de Francisco e mais o santuario mariano bávaro de Altötting nos anos posteriores á dimisión do Papa Bieito XVI son os casos de estudo para ilustrar estas afirmacións na perspectiva da peregrinación mariana e papal.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno