Cómo construir un cuestionario para evaluar la docencia universitaria. Estudio empírico
María José Mayorga Fernández, Monsalud Gallardo Gil, Dolores Madrid Vivar
págs. 6-22
págs. 23-38
El valor de Internet según los jóvenes universitarios. Estudio de caso
Begoña Esther Sampedro Requena, Verónica Marín Díaz, Esther María Vega Gea
págs. 39-51
Integração das tecnologias da informação e comunicação no ensino português: um estudo de caso múltiplo
Joaquim José Jacinto Escola, Anabela Jesús Gomes, Manuela Raposo Rivas
págs. 52-69
Bases para desarrollar un modelo de mentorización basado en la Psicología Positiva
Cristina Torrelles, Carles Alsinet Mora, Ana Blasco Belled, Norma Jordana Berenguer
págs. 70-83
Es reseña de:
Mestres de la impremta: els moviment freinet Valencia, 1931-1939
Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions, 2016. ISBN 978-84-16356-39-3
Antoni Porcar i Candel (1904-1947): el mestre que va donar la paraula als infants
Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions, 2014. Fundació Càtedra Enric Soler i Godes, 7. ISBN 978-84-15443-40-7
págs. 85-86
Alba, J., Ballestín, B., Camacho, M. et al. (2016). Reptes de l’educació a Catalunya. Anuari 2015. Col·lecció «Polítiques», 84. Barcelona: Fundació Jaume Bofill.
Es reseña de:
Reptes de l’educació a Catalunya. Anuari 2015
Barcelona : Fundació Jaume Bofill.
págs. 87-88
L'ensenyament de la llengua anglesa a la secundària obligatòria en l'espai educatiu europeu actual (la programació didàctica: tipologies, utilitats i aplicacions)
Es reseña de:
L'ensenyament de la llengua anglesa a la secundària obligatòria en l'espai educatiu europeu actual (la programació didàctica: tipologies, utilitats i aplicacions)
Tesis doctoral dirigida por Ángel Pío González Soto (dir. tes.). Universitat Rovira i Virgili (2016).
págs. 90-90
Es reseña de:
Educación y educación física: presencia curricular de la educación física en el sistema educativo español; verificación y análisis de la condición física de los alumnos que inician sus estudios en el institut Torredembarra
Tesis doctoral dirigida por Saturnino Gimeno Martín (dir. tes.). Universitat Rovira i Virgili (2016).
págs. 91-91
Les TIC en els processos d'aprenentatge: Anàlisi de l'ús d'entorns no presencials en seqüències didàctiques reals
Es reseña de:
Les tic en els processos d'aprenentatge: anàlisi de l'ús d'entorns no presencials en seqüències didàctiques reals
Tesis doctoral dirigida por Ángel Pío González Soto (dir. tes.), José Miguel Jiménez González (dir. tes.). Universitat Rovira i Virgili (2016).
págs. 92-92
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados