págs. 9-12
págs. 15-27
Actitudes da poboación cara o medio rural
Cristina Gómez Román, Sara Rodríguez Garrido, Mauro Rodríguez
págs. 29-39
O discurso sobre o rural en Galicia: análise do currículum oculto nos libros de texto
Jesús García Álvarez, Aurelio Prado Rodríguez, Kateline de Jesus Brito Tavares
págs. 41-52
Voz do campo e património arqueológico de arte rupestre: experiência de Aprendizagem-Serviço (ApS) na área do Val de Villestro e Ventosa da Comarca de Santiago de Compostela
págs. 53-64
Sinerxías entre a conservación da paisaxe e o comercio de alimentos de proximidade
María Belén Senín Santiago, Bernardo Natalicio Manteiga, Miguel Ángel Fernández García
págs. 65-79
Aprendizaxe-Servizo como intersección entre sistema escolar e sistemas comunitarios
Daniel Sáez Gambín, Laura García Docampo, David García-Romero
págs. 83-93
Practicar rurais: o Laboratorio Mutante (LM) para a Ecoloxía dos Saberes
págs. 95-107
Fondos de coñecemento e identidade como ferramentas para a inclusión da comunidade na escola
Ana Peixoto, Gabriela Míguez Salina, Alexandra Miroslava Rodríguez Gil
págs. 109-120
págs. 121-131
Labulla e Outonía: axitar para medrar: experiencias desde a intervención social
págs. 135-152
Plantando cara ao lume: formación, transferencia e concienciación sobre incendios forestais
Pablo Souza Alonso, Beatriz Omil Ignacio, Alexandre Sotelino Losada, Eugenio Manuel Otero Urtaza, María del Mar Lorenzo Moledo, Otilia Reyes Ferreira, Juan Carlos Rodríguez García, Javier Madrigal Olmo, Daniel Moya Navarro, Juan Ramón Molina Martínez, Agustín Merino García
págs. 153-166
A Bacía do Sar en Santiago de Compostela: unha experiencia de aprendizaxe-servizo cara á custodia da paisaxe
págs. 167-182
Desenvolvemento rural integral: Terra e Xente
Terra e Xente
págs. 183-198
págs. 199-211
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados