Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Gènere i ensenyament de les ciències: representacions i propostes

Mercé Izquierdo i Aymerich, Clara Garcia Pujol, Núria Solsona i Pairó, Rosa M. Tarín i Martínez, Josep Lluis Estaña Viver, Beatriz Cantero Riveros, Amparo Tomé González

  • Aquest llibre ha estat pensat i escrit amb la intenció de ser útil a totes les persones i al professorat universitari que vulgui introduir continguts específics de coeducació en la formació dels professors i professores novells. Tot buscant noves estratègies per a treballar aquest continguts, us proposem un conjunt de materials didàctics que inclouen textos actuals i històrics, petites recerques i reflexions entorn a les ciències, els sabers històrics de les dones orientats a la inclusió de qüestions de gènere en la formació del professorat de ciències (estudiants de magisteri i persones llicenciades que fan el Cap o CQP de l’especialitat de ciències). La innovació en l’ensenyament de les ciències acostuma a ser una tasca lenta amb força canvis de sentit. El sistema escolar sembla mantenir una inèrcia que li dóna estabilitat i fa difícil l’arrelament i el desenvolupament de projectes innovadors especialment si fa referència a la incorporació de la cultura femenina i les aportacions històriques de les dones en els continguts escolars.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus