La difusió del moviment de qualitat ha estat un èxit sense precedents en termes del nombre de normes de gestió. Per complementar aquests sistemes de gestió de qualitat, s’han introduït altres pràctiques comercials relacionades, com ara sistemes de gestió específics en els àmbits del medi ambient, riscos professionals, salut i seguretat i responsabilitat social. nLes tendències recents segurament continuaran en un futur pròxim en la implementació de sistemes de gestió sectorial i en la introducció de sistemes integrats de gestió com a mitjà per fomentar la innovació, i per tant de guanyar en avantatge competitiu. El futur a llarg termini dels paradigmes de qualitat segueix sent incert, però l’impacte que han tingut en les organitzacions empresarials i la seva contribució en la millora de la seva competitivitat són indiscutibles, tant per al món acadèmic i professionals de negocis
pág. 11
pág. 13
pág. 19
pág. 29
Quality Management and Human Resource Management:: a Focus on Employee Motivation Practices
pág. 43
Methodology proposal: assessing service quality in a multi-channel environment
Luc Honore Petnji Yayaa, Frederic Marimon Viadiu, Martí Casadesús Fa
pág. 53
Antecedents of satisfaction in online travel agency services
Frederic Marimon Viadiu, Mercedes Bernard Vallés, María del Mar Alonso Almeida, Josep Llach i Pagès
pág. 63
pág. 77
Measuring the effectiveness of food quality and safety systems: Critical factors for effective implementation and their impact on food companies performance
pág. 93
Is the EFQM Self-Evaluation Model in decline?
Erlantz Allur Aramburu, Germán Arana Landín, Juan Carlos Aldasoro Aldasoro, María Luisa Cantonnet Jordi
pág. 109
Integration of innovation management system standards within existing management systems: a proposed guideline
pág. 121
Integration of management systems and innovation: are they related?
pág. 135
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados