Digital transformation of the fashion industry: A research framework
págs. 11-18
Lifestyle branding: An exploratory study in the fashion industry
págs. 19-30
págs. 31-40
Factors affecting clothes fashion trends: A model proposal (between 1940-2007)
págs. 41-58
The views of Frederic Burnaby, one of travelers of 19th century about clothes of Turks: “on horseback through Asia Minor”
págs. 59-66
Men and the clothing: Wrocław fashion project
Ewa Banaszak, Debopriyo Banerjee, Robert Florkowski, Agnieszka Ginter, Patrycja Karpińska, Konrad Kocjan, Tyll Krueger, Sudipta Saha, Dima Volchenkov
págs. 67-80
págs. 81-94
Measuring the effects of different textile products on human skin with non-invasive methods
Şeyda Akarsu, Ruşen AKMAN, Fatma Gül Öztürk, Celalettin ÇELEBİ
págs. 95-108
The emerging role of online fashion blogs in business network dynamics: Trends, issues and research agenda
Simone Guercini, Pedro Mir Bernal, Andrea Runfola, Rodrigo Sala
págs. 109-120
Challenges and opportunities of fashion designers for social commerce in Turkey: The case of “Mü Design”
págs. 121-130
Changing landscape of fashion design education: Enhancing engagement in learning through adoption of online resources and well-crafted activities
págs. 131-145
The case study methodology as an educational tool for fashion business management
Verónica Arribas Barreras, Isabel García Hiljding, Lourdes Susaeta Erburu
págs. 145-158
págs. 159-180
Fashion magazines as an ethno-iconographic document: An applied study into the origin and evolution of ethnographic fashion editorials in Vogue
págs. 181-194
págs. 195-210
La tendencia slow fashion y el comportamiento del consumidor: Un enfoque exploratorio
págs. 211-218
Cuando la moda cuenta su propia historia: Charles-Frederick Worth y la tendencia historicista
págs. 219-226
págs. 227-238
De Barbie a mujer en “Sale”: La nueva belleza femenina según Jeremy Scott
págs. 239-248
págs. 249-260
págs. 261-274
págs. 275-284
Repensando la moda: La teoría de Adolf Loos sobre el vestir
págs. 285-296
La fotografía de Francesc Catalá Roca y Elías Dolcet: Análisis de las tiendas de Javier Carvajal para Loewe
págs. 297-310
Cosewing, fashion libraries, swap parties…economía colaborativa: ¿remodelar la moda?
págs. 311-322
¿Puede la creatividad independiente fomentar un cambio en los vértices del fashion system oficial?: el caso de Massimo Giorgetti
págs. 323-332
Contradicción, diferencia y deseo: La arquitectura efímera de Prada, 2007-2016
págs. 333-346
págs. 347-355
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