págs. 79-96
Samuel Beckett: the vanishing voice of fiction
págs. 97-114
Theories of american literature: double structures and sources of instability in americna literature
págs. 115-136
págs. 137-156
Avoiding the agreeable: literature after the american revolution
págs. 157-179
págs. 173-180
págs. 181-188
págs. 189-198
págs. 199-212
págs. 213-220
págs. 221-226
págs. 227-238
págs. 239-248
págs. 249-256
págs. 257-268
The French Lieutenant's Woman: from novel to film
págs. 269-274
págs. 275-282
págs. 283-290
págs. 291-298
Dialecto y lenguaje estándar en la literatura: el teatro inglés de los años 60
págs. 299-308
págs. 309-320
"Unnullable least": vacio y metaficción en el Beckett de los ochenta
págs. 321-330
págs. 331-338
págs. 339-346
The death-wound: notes on a line by Sir Philip Sidney
págs. 347-354
págs. 355-362
Romanticism, realism, reform and revolucion: kate O'Brien's writing on Spain in the 30s
págs. 363-370
págs. 371-376
págs. 377-382
Un alemán en Oxford: Mas Müller (1823-1900). Notas para una historia de los estudios ingleses
págs. 383-390
pág. 391
págs. 399-406
pág. 407
"Why a woman should keep her feed firmly on the ground: thoughts on Edith Wharton's The House of Mirth"
págs. 415-422
págs. 423-428
Ceremonias de la Semana Santa andaluza y el teatro inglés medieval: hacia un estudio contextualizado
págs. 429-438
págs. 439-452
págs. 453-460
págs. 461-466
págs. 467-476
págs. 477-484
págs. 485-496
págs. 497-504
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados