InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Spanish enrollment decline and students’ beliefs and attitudes: Does gender matter?
David Balmaceda, Cindy Brantmeier, Mark C. Hogrebe
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 37, no. 1, 2024, págs. 109-142
Revisiting Gender and L2 Reading Spanish at the University Level: The Evolution of Reading Skill Components across Instructional Levels
Cindy Brantmeier, Haley N. Dolosic, David Balmaceda, Yanjie Li
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 102, Nº 4, 2019, págs. 513-527
Living Language: Self-Assessment, Oral Production, and Domestic Immersion
Haley N. Dolosic, Cindy Brantmeier, Mark C. Hogrebe, Michael J. Strube
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 49, Nº. 2, 2016, págs. 302-316
The Role of Gender, Embedded Questions, and Domain Specific Readings with Learners of Spanish
Cindy Brantmeier, Aimee Callender, Mark A. McDaniel
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 96, Nº 3, 2013, págs. 562-578
Heidi Byrnes, Heather Weger-Guntharp, and Katie Sprang, editors: Educating for advanced foreign language capacities
Cindy Brantmeier
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 12, Nº. 1, 2008, págs. 143-145
Meeting the Demands: The Circularity of Remodeling Collegiate Foreign Language Programs
Cindy Brantmeier
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 2, 2008, págs. 306-309
Nonlinguistic variables in advanced second language reading:: Learners¿ self-assessment and enjoyment.
Cindy Brantmeier
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 38, Nº. 4, 2005, págs. 494-504
Cindy Brantmeier
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 89, Nº 1, 2005, págs. 37-53
Beyond linguistic knowledge: Individual differences in second language reading.
Cindy Brantmeier
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 36, Nº. 1, 2003, págs. 33-43
The role of gender and strategy use in procesing authentic written input at the intermediate level
Cindy Brantmeier
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 86, Nº 4, 2003, págs. 844-856
Second Language Reading Research on Passage Content and Gender: Challenges for the Intermediate-Level Curriculum
Cindy Brantmeier
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 34, Nº 4, 2001, págs. 325-333
More Than Words: Inferential and Incorrect Units Recalled
Cindy Brantmeier
Gender perspectives on vocabulary in foreign and second languages / coord. por Rosa María Jiménez Catalán, 2010, ISBN 978-0-230-23262-4, págs. 23-43
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados