Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Teaching about sustainable consumption with sustainable tools
Janine Knight
CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, ISSN-e 2604-5613, ISSN 2604-5893, Vol. 4, Nº. 1, 2021, págs. 19-34
Rethinking "affordance", "agency" and "user" from a semiotic technologies perspective: the emergence of a typology of signs-as-agents
Janine Knight
Mind and matter: challenges and opportunities in cognitive semiotics and aesthetics / Asunción López-Varela Azcárate (ed. lit.), 2022, ISBN 9781839699351, págs. 85-108
Learner agency in online task-based language learning for spoken interaction
Janine Knight
Tesis doctoral dirigida por Elena Barberà Gregori (dir. tes.), Melinda Dooly (codir. tes.). Universitat Oberta de Catalunya (2018).
Developing a multimodal pedagogical approach for English literature teaching
Tesis doctoral dirigida por Janine Knight (dir. tes.), Daniel Cassany Comas (codir. tes.). Universitat Pompeu Fabra (2022).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados