InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Patterns of motivating teaching behaviour and student engagement: A microanalytic approach
Miriam Cents-Boonstra, Anna Lichtwarck-Aschoff, Mayra Mascareño Lara, Eddie Denessen
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 1, 2022, págs. 227-255
Home language and literacy environments at the age of four: determinants and their relation to reading comprehension up to age nine
Susana Mendive Criado, Daniela Aldoney, Mayra Mascareño Lara, José P. Pezoa, Erika Hoff
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 45, Nº 2, 2022, págs. 446-477
Profiles of learning opportunities of multilingual and monolingual children in kindergarten
Annegien Langeloo, Mayra Mascareño Lara, Marjolein I. Deunk, Jennifer LoCasale Crouch, Jan-Willem Strijbos
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 2, 2021, págs. 379-404
Susana Mendive Criado, Mayra Mascareño Lara, Daniela Aldoney, J. Carola Pérez Ewert, José P. Pezoa
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 6, 2020, págs. 2042-2062
Class size effects on the number and types of student-teacher interactions in primary classrooms
Roel J. Bosker, Simone Doolaard, Elvira Folmer-Annevelink, Mayra Mascareño Lara
Journal of Classroom Interaction, ISSN 0749-4025, Vol. 45, Nº. 2, 2010, págs. 30-38
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados