Periodo de publicación recogido
|
|
|
Culture, Identity and Learning: A Mediation Model in the Context of Blogging in Teacher Education
Liat Biberman Shalev, Gemma Tur Ferrer, Ilona Buchem
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 12, Nº. 1, 2020, págs. 51-65
Shifting to remote teaching in time of social distancing: A study of a Faculty of Education in Teacher Education College
O. Broza, Liat Biberman Shalev, Dorit Patkin
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022 / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 1354-1354
The idea of global education in teacher preparation
Liat Biberman Shalev
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 261-262
The status of humanities and stem disciplines in a time of crisis
Liat Biberman Shalev, G. Semo
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, pág. 914
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados