InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Translanguaging stance of preschool teachers working with multilingual children in Luxembourg
Gabrijela Aleksić, Džoen Bebić-Crestany
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 1, 2023 (Ejemplar dedicado a: Teachers’ beliefs about multilingualism: novel findings and methodological advancements), págs. 50-67
Language beyond flags: teachers misunderstanding of translanguaging in preschools
Gabrijela Aleksić, Ofelia García
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 10, 2022, págs. 3835-3848
Multilingual education in early years in Luxembourg: a paradigm shift?
Claudine Kirsch, Gabrijela Aleksić
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 18, Nº. 4, 2021 (Ejemplar dedicado a: Socially just plurilingual education in Europe: Shifting subjectivities through research and action), págs. 534-550
Gabrijela Aleksić, Christine Merrell, Dieter Ferring, Peter Tymms, Jasmina Klemenović
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 2, 2019, págs. 417-438
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados