InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Use of live chat in higher education to support self-regulated help seeking behaviours: a comparison of online and blended learner perspectives
Jaclyn Broadbent, Jason M. Lodge
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 18, 2021
Using formative assessment to influence self- and co-regulated learning: The role of evaluative judgement
Ernesto Panadero, Jaclyn Broadbent, David Boud, Jason M. Lodge
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 3, 2019, págs. 535-557
Supporting self-regulated learning with learning analytics
Jason M. Lodge, Ernesto Panadero, Jaclyn Broadbent, Paula G. de Barba
Learning analytics in the classroom: Translating learning analytics research for teachers / Jason M. Lodge (ed. lit.), Jared Cooney Horvath (ed. lit.), Linda Corrin (ed. lit.), 2019, ISBN 9780815362128, págs. 45-55
Developing evaluative judgement: a self-regulated learning perspective
Ernesto Panadero, Jaclyn Broadbent
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 81-89
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados