Periodo de publicación recogido
|
|
|
Research-Led Learning in Action: Development of an Online Chemistry Course for Final-Year Undergraduates
Andrew F. Parsons, Julia P. Sarju
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 5, 2023, págs. 1877-1884
Retrosynthetic Analysis in Action: The Effectiveness of Filling in the Gaps
Andrew F. Parsons
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 10, 2021, págs. 3390-3394
Organic Fanatic: A Quiz-Based Mobile Application Game to Support Learning the Structure and Reactivity of Organic Compounds
Jake Shoesmith, Jonathan D. Hook, Andrew F. Parsons, Glenn A. Hurst
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 8, 2020, págs. 2314-2318
Exploring Everyday Chemistry: The Effectiveness of an Organic Chemistry Massive Open Online Course as an Education and Outreach Tool
Andrew F. Parsons
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 5, 2020, págs. 1266-1271
Going Green in Process Chemistry: Optimizing an Asymmetric Oxidation Reaction To Synthesize the Antiulcer Drug Esomeprazole
Graeme D. McAllister, Andrew F. Parsons
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 11, 2019, págs. 2617-2621
Flipping Introductory Retrosynthetic Analysis: An Exemplar Course To Get the Ball Rolling
Andrew F. Parsons
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 4, 2019, págs. 819-822
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados