Periodo de publicación recogido
|
|
|
Technically and tactically proficient: how military leadership training and experiences are enacted in engineering education
Joyce B. Main, Michelle Madsen Camacho, Catherine Mobley, Catherine E. Brawner, Susan M. Lord, Hilal Kesim
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 35, no. 2, 2019, págs. 446-457
Faculty perspectives and institutional climate for teaching quality in engineering
Jacqueline C. Mcneil, Matthew W. Ohland, Catherine E. Brawner
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 4, 2016, págs. 1801-1812
Advising matters:: engineering transfer students’transition experiences at five institutions
Catherine E. Brawner, Catherine Mobley
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 6, 2016 (Ejemplar dedicado a: Research in Engineering Education), págs. 2446-2459
Factors affecting women’s persistence in chemical engineering
Catherine E. Brawner, Susan M. Lord, Richard A. Layton, Matthew W. Ohland, Russell A. Long
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. 6 (Parte A), 2015, págs. 1431-1447
C. Mobley, Catherine E. Brawner, Matthew W. Ohland
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 25, no. Extra 6, 2009, págs. 1249-1256
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados