InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Olavo Pinto, Beatriz Casais
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 20, Nº. 3, 2023, págs. 605-634
Barriers to volunteering in the field of intellectual disability: a cluster analysis
Soraia Cruz, Marisa R. Ferreira, Ana Borges, Beatriz Casais
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 20, Nº. 2, 2023, págs. 341-366
Correction to: Barriers to volunteering in the field of intellectual disability: a cluster analysis
Soraia Cruz, Marisa R. Ferreira, Ana Borges, Beatriz Casais
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 20, Nº. 2, 2023, págs. 367-367
The use of positive and negative appeals in social advertising: a content analysis of television ads for preventing HIV/AIDS
Beatriz Casais, João F. Proença
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 19, Nº. 3, 2022, págs. 623-647
Feelings generated by threat appeals in social marketing: text and emoji analysis of user reactions to anorexia nervosa campaigns in social media
Rita Ferreira Gomes, Beatriz Casais
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 15, Nº. 4, 2018, págs. 591-607
A experiência e o marketing turístico em contextos religiosos e de peregrinação: o caso ilustrativo dos Caminhos de Santiago
Bruno Sousa, Beatriz Casais, Alexandra Malheiro, Cláudia Simões
Revista Turismo & Desenvolvimento, ISSN 1645-9261, Nº. 27-28, 1, 2017, págs. 789-800
La satisfacción del cliente y la intención de uso en servicios de ayuda apoyados en inteligencia artificial: un modelo conceptual centrado en la marca
Luis Matosas López, Beatriz Casais
Impacto de la digitalización en los nuevos modelos de negocio / coord. por Ricardo Reier Forradellas, Sergio Luis Náñez Alonso, 2024, ISBN 978-84-1070-240-0, págs. 176-185
Valorização comercial de uma amostra de própolis do Gerês (Portugal)
Raquel Gonçalves, Ana Freitas, Carina Araújo, Susana M. Cardoso, Rui Oliveira, Cristina Almeida Aguiar, Beatriz Casais, Ana Cunha
V Congresso Ibérico de Apicultura 2018, 1 a 3 Fevereiro 2018 Coimbra - Portugal: Livro de resumos / María Da Graça Campos (aut.), Miguel Vilas Boas (aut.), Ofélia Anjos (aut.), 2018, ISBN 978-989-95050-3-2, pág. 66
A comunicaçao do turismo acessível: um estudo sobre as atraçaoes turísticas da cidade do Porto
Celine castro, Beatriz Casais
Atas do 5º Congresso Casa Nobre: um Património para o Futuro, 2017, ISBN 978-972-9136-87-0, págs. 1179-1188
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados