InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
In pursuit of sustainable co-authorship practices in doctoral supervision: Addressing the challenges of writing, authorial identity and integrity
Irina Lokhtina, Erika Löfström, Solveig Cornér, Montserrat Castelló Badia
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 59, Nº 1, 2022, págs. 82-92
Remote doctoral supervision experiences: Challenges and affordances
Gina Wisker, Michelle K. McGinn, Søren S. Bengtsen, Irina Lokhtina, Faye He, Solveig Cornér, Shosh Leshem, Kelsey Inouye, Erika Löfström
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 58, Nº 6, 2021 (Ejemplar dedicado a: Special Edition: Online doctoral supervision and support for supervisors), págs. 612-623
Conseguir legitimidad: las mentorías como medio para gestionar la transición a un puesto académico distinto
Irina Lokhtina
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 41, Nº 3, 2018, págs. 598-618
Responding to changes in workplace demands and learning styles: Challenges and benefits of work- integrated learning for student development in higher education
Pierre Failler, Irina Lokhtina, Andrea Galimberti, Elzbieta Sanojca
New seeds for a world to come: policies, practices and lives in adult education and learning: Proceedings of the 10th ESREA Triennial Conference University of Milano Bicocca, Department of Human Sciences for Education 29 September- 1 October 2022 / coord. por Laura Formenti, Andrea Galimberti, Gaia Del Negro, 2023, ISBN 978-88-5526-918-6, págs. 159-164
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados